logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Herman na czele zespołu Corporate PR Big Picture

  PR 13.04.2021, przeczytano 738 razy
ilustracja

Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z topowych agencji właścicielskich w Polsce. Jako Corporate PR Director, od stycznia 2021 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych Big Picture, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-herman-na-czele-zespolu-corporate-pr-big-picture,391016,artykul.html

Big Picture od początku istnienia specjalizuje się w doradztwie strategicznym i projektach specjalnych z pogranicza PR, public affairs, CSR i zarządzania wizerunkiem osób publicznych. Firma przez ostatnie lata odpowiadała m.in. za takie projekty korporacyjne jak największe rynkowe premiery Allegro (np. launch Allegro Smart!), projekty środowiskowe Mondelez Polska i Coca-Cola, stworzenie struktury całej komunikacji PR w Roche Polska, Martini, Rochstar czy KSW, zarządzanie strategiczną komunikacją Polpharmy SA i Polpharmy Biologics w okresie pandemii czy ofensywę Onet.pl w segmencie wideo. Zespół firmy, pod kierunkiem Hanny Waśko, zrealizował także szereg strategii biznesu społecznie zaangażowanego oraz zarządzania wizerunkiem VIP.

Naturalnym krokiem w rozwoju agencji jest rozbudowa zespołu i praktyki, by mogła ona płynnie łączyć podstawowe, wymagające stabilności i szerokiego zespołu usługi, takie jak prowadzenie długofalowej komunikacji i stałych biur prasowych, z projektami kryzysowymi czy pozycjonowania VIP, w których niezbędne jest zwinne, szyte na miarę i bardzo seniorskie podejście.

Szerokie doświadczenie Marcina Hermana idealnie wpisuje się w profil Big Picture, zapewniając utrzymanie najwyższego poziomu obsługi i strategicznego podejścia, które są znakiem rozpoznawczym firmy. Wnosi on także do agencji bogate kompetencje współpracy z podmiotami publicznymi, a także zakorzenienie i know how z rynku finansowego i nowych technologii. To właśnie te dwie praktyki staną się kluczowymi obszarami rozwoju biznesu Corporate PR, obok zarządzania stałym zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych i public affairs Big Picture.

Marcin Herman objął stanowisko Corporate PR Director w styczniu 2021 roku. Współpracując z Heleną Korniejew, Strategic Directorem oraz Kamilą Kończak, Brand Communications Director, raportuje bezpośrednio do CEO agencji.

Marcin Herman – bio

W branży PR od blisko 20 lat. Doświadczony menedżer i ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Ostatnio był związany z Alior Bankiem, gdzie odpowiadał za PR, komunikację wewnętrzną oraz CSR. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej, przez kilkanaście lat pracował w agencji Profile, jednej z najbardziej strategicznie zorientowanych firm doradczych w Polsce.

W swojej karierze doradzał klientom z sektora prywatnego i publicznego w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, a także realizował i nadzorował wielokanałowe kampanie informacyjne i wizerunkowe.

Doświadczenie zdobywał pracując dla klientów m.in. branży finansowej, energetycznej, budowlanej i ICT. W swoim portfolio ma takie marki jak Autostrada Wielkopolska, Aster, BRE Bank, DOZ, ING RED, Kompania Piwowarska, mBank, Orange, PGNiG, PZU, VELUX, dr August Wolff, ZT Kruszwica, czy firmy z sektora fintech. Absolwent politologii na Uniwersytecie Opolskim. Miłośnik literatury, technologii oraz filozofii stoickiej.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764