logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Herman na czele zespołu Corporate PR Big Picture

  PR 13.04.2021, przeczytano 291 razy
ilustracja

Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z topowych agencji właścicielskich w Polsce. Jako Corporate PR Director, od stycznia 2021 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych Big Picture, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-herman-na-czele-zespolu-corporate-pr-big-picture,391016,artykul.html

Big Picture od początku istnienia specjalizuje się w doradztwie strategicznym i projektach specjalnych z pogranicza PR, public affairs, CSR i zarządzania wizerunkiem osób publicznych. Firma przez ostatnie lata odpowiadała m.in. za takie projekty korporacyjne jak największe rynkowe premiery Allegro (np. launch Allegro Smart!), projekty środowiskowe Mondelez Polska i Coca-Cola, stworzenie struktury całej komunikacji PR w Roche Polska, Martini, Rochstar czy KSW, zarządzanie strategiczną komunikacją Polpharmy SA i Polpharmy Biologics w okresie pandemii czy ofensywę Onet.pl w segmencie wideo. Zespół firmy, pod kierunkiem Hanny Waśko, zrealizował także szereg strategii biznesu społecznie zaangażowanego oraz zarządzania wizerunkiem VIP.

Naturalnym krokiem w rozwoju agencji jest rozbudowa zespołu i praktyki, by mogła ona płynnie łączyć podstawowe, wymagające stabilności i szerokiego zespołu usługi, takie jak prowadzenie długofalowej komunikacji i stałych biur prasowych, z projektami kryzysowymi czy pozycjonowania VIP, w których niezbędne jest zwinne, szyte na miarę i bardzo seniorskie podejście.

Szerokie doświadczenie Marcina Hermana idealnie wpisuje się w profil Big Picture, zapewniając utrzymanie najwyższego poziomu obsługi i strategicznego podejścia, które są znakiem rozpoznawczym firmy. Wnosi on także do agencji bogate kompetencje współpracy z podmiotami publicznymi, a także zakorzenienie i know how z rynku finansowego i nowych technologii. To właśnie te dwie praktyki staną się kluczowymi obszarami rozwoju biznesu Corporate PR, obok zarządzania stałym zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych i public affairs Big Picture.

Marcin Herman objął stanowisko Corporate PR Director w styczniu 2021 roku. Współpracując z Heleną Korniejew, Strategic Directorem oraz Kamilą Kończak, Brand Communications Director, raportuje bezpośrednio do CEO agencji.

Marcin Herman – bio

W branży PR od blisko 20 lat. Doświadczony menedżer i ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Ostatnio był związany z Alior Bankiem, gdzie odpowiadał za PR, komunikację wewnętrzną oraz CSR. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej, przez kilkanaście lat pracował w agencji Profile, jednej z najbardziej strategicznie zorientowanych firm doradczych w Polsce.

W swojej karierze doradzał klientom z sektora prywatnego i publicznego w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, a także realizował i nadzorował wielokanałowe kampanie informacyjne i wizerunkowe.

Doświadczenie zdobywał pracując dla klientów m.in. branży finansowej, energetycznej, budowlanej i ICT. W swoim portfolio ma takie marki jak Autostrada Wielkopolska, Aster, BRE Bank, DOZ, ING RED, Kompania Piwowarska, mBank, Orange, PGNiG, PZU, VELUX, dr August Wolff, ZT Kruszwica, czy firmy z sektora fintech. Absolwent politologii na Uniwersytecie Opolskim. Miłośnik literatury, technologii oraz filozofii stoickiej.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764