Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z topowych agencji właścicielskich w Polsce. Jako Corporate PR Director, od stycznia 2021 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych Big Picture, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.
Big Picture od początku istnienia specjalizuje się w doradztwie strategicznym i projektach specjalnych z pogranicza PR, public affairs, CSR i zarządzania wizerunkiem osób publicznych. Firma przez ostatnie lata odpowiadała m.in. za takie projekty korporacyjne jak największe rynkowe premiery Allegro (np. launch Allegro Smart!), projekty środowiskowe Mondelez Polska i Coca-Cola, stworzenie struktury całej komunikacji PR w Roche Polska, Martini, Rochstar czy KSW, zarządzanie strategiczną komunikacją Polpharmy SA i Polpharmy Biologics w okresie pandemii czy ofensywę Onet.pl w segmencie wideo. Zespół firmy, pod kierunkiem Hanny Waśko, zrealizował także szereg strategii biznesu społecznie zaangażowanego oraz zarządzania wizerunkiem VIP.
Naturalnym krokiem w rozwoju agencji jest rozbudowa zespołu i praktyki, by mogła ona płynnie łączyć podstawowe, wymagające stabilności i szerokiego zespołu usługi, takie jak prowadzenie długofalowej komunikacji i stałych biur prasowych, z projektami kryzysowymi czy pozycjonowania VIP, w których niezbędne jest zwinne, szyte na miarę i bardzo seniorskie podejście.
Szerokie doświadczenie Marcina Hermana idealnie wpisuje się w profil Big Picture, zapewniając utrzymanie najwyższego poziomu obsługi i strategicznego podejścia, które są znakiem rozpoznawczym firmy. Wnosi on także do agencji bogate kompetencje współpracy z podmiotami publicznymi, a także zakorzenienie i know how z rynku finansowego i nowych technologii. To właśnie te dwie praktyki staną się kluczowymi obszarami rozwoju biznesu Corporate PR, obok zarządzania stałym zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych i public affairs Big Picture.
Marcin Herman objął stanowisko Corporate PR Director w styczniu 2021 roku. Współpracując z Heleną Korniejew, Strategic Directorem oraz Kamilą Kończak, Brand Communications Director, raportuje bezpośrednio do CEO agencji.
Marcin Herman – bio
W branży PR od blisko 20 lat. Doświadczony menedżer i ekspert w zakresie komunikacji korporacyjnej. Ostatnio był związany z Alior Bankiem, gdzie odpowiadał za PR, komunikację wewnętrzną oraz CSR. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej, przez kilkanaście lat pracował w agencji Profile, jednej z najbardziej strategicznie zorientowanych firm doradczych w Polsce.
W swojej karierze doradzał klientom z sektora prywatnego i publicznego w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, a także realizował i nadzorował wielokanałowe kampanie informacyjne i wizerunkowe.
Doświadczenie zdobywał pracując dla klientów m.in. branży finansowej, energetycznej, budowlanej i ICT. W swoim portfolio ma takie marki jak Autostrada Wielkopolska, Aster, BRE Bank, DOZ, ING RED, Kompania Piwowarska, mBank, Orange, PGNiG, PZU, VELUX, dr August Wolff, ZT Kruszwica, czy firmy z sektora fintech. Absolwent politologii na Uniwersytecie Opolskim. Miłośnik literatury, technologii oraz filozofii stoickiej.
Źródło: Big Picture