logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser

  PR 21.06.2017, przeczytano 497 razy

Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-holyst-nowym-prezesem-catvertiser,32877,artykul.html

Marcin Hołyst posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy i marketingu. Przez ostatnie 4 lata prowadził własną agencję PJP Media, współpracującą m.in. z takimi markami jak: Motointegrator/Inter Cars, Husqvarna, Gardena, MAN Truck & Bus, Stokrotka. Wcześniej był związany z siecią reklamy video Instream Media, oferującą możliwość reklamy kierowanej do polskiego użytkownika na najbardziej prestiżowych światowych serwisach. Swoją karierę w branży marketingu internetowego rozpoczął w BizOn media (ARBOinteracitive Polska) na stanowisku New Business Managera.

Do zadań nowego prezesa należy kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów. Celem Marcina Hołysta w kontekście rozwoju platformy jest wprowadzenie nowych funkcjonalności, przydatnych m.in. dla domów mediowych czy agencji oraz zwiększanie prostoty i intuicyjności rozwiązania.

- Catvertiser zajmuje się również obsługą kampanii reklamowych na Facebooku – działamy jako agencja korzystająca z własnej platformy i wiedzy doświadczonych ekspertów. W tym obszarze także spodziewamy się dynamicznego powiększenia portfolio klientów, na co wpływ będzie miała wzmożona promocja marki w Polsce i na świecie – zapowiada nowy prezes Catvertiser.

Marcin Hołyst zastąpił na stanowisku Grzegorza Berezowskiego, twórcę platformy i założyciela firmy. Berezowski ustąpił z funkcji prezesa Catvertiser, aby skoncentrować swoje działania na rozwoju drugiej spółki – NapoleonCat.

Źródło: Catvertiser

www.catvertiser.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764