logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kasprzyk dołącza do Time S.A.

  PR 02.02.2022, przeczytano 859 razy
ilustracja

Marcin Kasprzyk, związany od niemal 22 lat z Polska Press Grupa, przeszedł do Time S.A., obejmując funkcję online managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kasprzyk-dolacza-do-time-s.a.,394625,artykul.html

Marcin Kasprzyk pracę w obecnej Polska Press Grupa zaczynał w 2000 roku jako reporter w Dzienniku Zachodnim na Śląsku. W kolejnych latach pełnił funkcję  m.in. dyrektora oddziału, sekretarza redakcji i szefa newsroomu.

 W latach 2013-2017 był zastępcą redaktora naczelnego Dziennika Zachodniego ds. online. W 2014 roku prowadzony przez niego zespół zdobył nagrodę Grand Press Digital.

W 2018 roku przeszedł do centralnego Działu Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy, gdzie zbudował i prowadził Newsroom 360, tworzony przez  zespół specjalistów i managerów, których zadaniem było wsparcie i rozwój redakcji Polska Press Grupy w obszarach SEO, social mediów, content marketingu, multimediów, treści interaktywnych oraz automatyzacji contentu.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764