logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kochanowski dołącza do zespołu Turnera w Warszawie

  PR 18.02.2019, przeczytano 125 razy

11 lutego Marcin Kochanowski objął stanowisko Brand Solutions Managera CEE w warszawskim oddziale Turnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kochanowski-dolacza-do-zespolu-turnera-w-warszawie,381288,artykul.html

Turner, do którego należą kanały Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN utworzył nowe stanowisko - Brand Solutions Managera CEE.

Marcin Kochanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kreatywnych koncepcji reklamowych oraz zintegrowanych kampanii na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Podejmie się również zadań związanych z projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i realizacją reklam specjalnych oraz indywidualnych koncepcji dla klienta. Ponadto będzie wspierał przedstawicieli handlowych działających w regionie w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, a także koncentrował się na poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych wykraczających poza briefingi agencyjne, współpracując między innymi z działem licencyjnym.

Wcześniej Marcin Kochanowski pełnił funkcje Product Development Specialist oraz Senior Channel Account Executive w TVN Media, gdzie między innymi był odpowiedzialny za kompleksową obsługę handlową kanałów telewizyjnych (DTT, filmowo-serialowych, lifestylowych, dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych).

Marcin Kochanowski będzie pracował w warszawskim biurze Turnera, a jego przełożoną będzie Marta Szwakopf - Ad Sales and Brand Solutions Director.

Źródło: Turner International

www.turner.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rekordowe zyski WP w 2018 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2018 roku miała ponad 542 mln zł wpływów gotówkowych ze sprzedaży. W porównaniu do 2017 roku, zysk spółki wzrósł o 90% i wyniósł prawie 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła break-even point i cały czwarty kwartał ubiegłego roku zamknęła z zyskiem. Wirtualna Polska kontynuuje strategię rozwoju...
Popularni blogerzy i vlogerzy są dla marek coraz lepszą formą reklamy
Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny trafiać z komunikacją marketingową do odbiorców, szczególnie tych młodych...
Porównywarka Loando.pl właśnie rozpoczęła kooperację ze znaną siecią zrzeszającą twórców z portalu You Tube. Sieć skupia się na polskim rynku i współdziała z wieloma znanymi youtuberami, angażując ich w ciekawe kampanie i doskonale wpisując się w trend influencer marketingu. Grono youtuberów współpracujących z agencją LifeTube liczy...
Prezes UKE: Rewolucja 5G już w przyszłym roku
Nadchodzi rewolucja 5G w Polsce. Już w 2020 roku może zacząć działać telekomunikacyjna sieć piątej generacji, choć na początku tylko w wybranych lokalizacjach. W ciągu 3–4 lat może zyskać krajowy zasięg, choć część bardziej zaawansowanych funkcji może być komercyjnie dostępna dopiero w drugiej połowie przyszłej dekady. Przygotowywane są już podwaliny pod budowę 5G...
Przetrzymywanie w areszcie Michała Lisieckiego w opinii ekspertów jest bezprawne!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764