logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kochanowski dołącza do zespołu Turnera w Warszawie

  PR 18.02.2019, przeczytano 677 razy

11 lutego Marcin Kochanowski objął stanowisko Brand Solutions Managera CEE w warszawskim oddziale Turnera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kochanowski-dolacza-do-zespolu-turnera-w-warszawie,381288,artykul.html

Turner, do którego należą kanały Cartoon Network, Boomerang, TNT i CNN utworzył nowe stanowisko - Brand Solutions Managera CEE.

Marcin Kochanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i sprzedaż kreatywnych koncepcji reklamowych oraz zintegrowanych kampanii na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Podejmie się również zadań związanych z projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i realizacją reklam specjalnych oraz indywidualnych koncepcji dla klienta. Ponadto będzie wspierał przedstawicieli handlowych działających w regionie w zakresie niestandardowych rozwiązań reklamowych, a także koncentrował się na poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych wykraczających poza briefingi agencyjne, współpracując między innymi z działem licencyjnym.

Wcześniej Marcin Kochanowski pełnił funkcje Product Development Specialist oraz Senior Channel Account Executive w TVN Media, gdzie między innymi był odpowiedzialny za kompleksową obsługę handlową kanałów telewizyjnych (DTT, filmowo-serialowych, lifestylowych, dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych).

Marcin Kochanowski będzie pracował w warszawskim biurze Turnera, a jego przełożoną będzie Marta Szwakopf - Ad Sales and Brand Solutions Director.

Źródło: Turner International

www.turner.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764