logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kordowski Head of SEO w Havas Media Group

  PR 09.09.2020, przeczytano 1034 razy

Havas Media Group wciąż wzmacnia kompetencje digitalowe, tym razem w zakresie SEO. Do agencji od 8 września 2020 r. dołącza Marcin Kordowski obejmując stanowisko Head of SEO  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kordowski-head-of-seo-w-havas-media-group,388383,artykul.html

Z początkiem września do agencji mediowej Havas Media Group dołącza kolejny ekspert z ponad 16- letnim doświadczeniem w zakresie SEO, content marketingu i "digital marketingu" – Marcin Kordowski. Obejmie on stanowisko Head of SEO i będzie raportować bezpośrednio do Dominika Wałęgi, Chief Digital Officer’a.

Jest to kolejny krok w rozwoju digitalowej oferty Havas Media Group, która stawia na ciągłe udoskonalanie i wzmacnianie kompetencji w tym obszarze. Do zadań Marcina będzie należeć rozwój usług SEO, content marketingu i tworzenie strategii dla klientów HMG w zakresie pozyskiwania ruchu z wyników organicznych wyszukiwarek.

- Marcin to jeden z najlepszych ekspertów SEO na rynku. Dzięki jego doświadczeniu jesteśmy w stanie tworzyć jeszcze lepsze strategie budowania kompleksowej oferty komunikacji w ekosystemie digital.– mówi Dominik Wałęga Chief Digital Officer Havas Media Group

Marcin Kordowski jest pasjonatem innowacyjnego podejścia do biznesu w sieci, entuzjastą zdrowego trybu życia, solidnego rocka i skrzypiec. Z sukcesem budował zespoły SEO w agencji (K2) i po stronie klienta (znanylekarz.pl, head of global SEO dla 4financew 17 krajach) oraz stworzył wiele projektów e-commerce. Występuje na najważniejszych konferencjach poświęconych digital marketingowi w obszarach B2B i B2C, oraz jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim biznesowym portfolio posiada ponad 300 projektów zrealizowanych w 30 krajach. Jest audytorem SEO i strategiem CRM, a także współautorem książki ‘Marketing Internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki’. Trener, szkoleniowiec i mentor.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764