logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Koziak i Katarzyna Patucha dołączają do GOH

  PR 15.12.2015, przeczytano 613 razy

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) rozbudowała swoje struktury. Do zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby – Marcin Koziak jako New Business Manager, oraz Katarzyna Patucha na stanowisko Junior Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-koziak-i-katarzyna-patucha-dolaczaja-do-goh,26861,artykul.html

Marcin Koziak przed przyjściem do GOH był specjalistą ds. marketingu w Makolab SA, gdzie odpowiadał za promocję usług tej firmy zarówno w Polsce, jak i na rynku europejskim. Wcześniej, w latach 2013 – 2015 pracował w firmach Bild Presse Polska oraz Altkom Akademia SA, gdzie odpowiadał m.in. za pozyskiwanie klientów, organizację szkoleń, przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa danych osobowych oraz tworzenie dokumentacji wymaganej przez GIODO. W latach 2006-2012 pracował w Centrum Nauki i Biznesu Żak, zaczynając od stanowiska specjalisty ds. marketingu i sprzedaży, a kończąc na stanowisku Dyrektora ds. marketingu i sprzedaży.

W agencji Great Open House, na stanowisku New Business Manager, będzie odpowiedzialny przede wszystkim za pozyskiwanie nowych klientów i kontaktów biznesowych.
.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego (kierunek Zarządzanie i marketing). Jego hobby to sport, zajmuje się m.in. uprawianiem capoeiry, badmintona i piłki nożnej w wielu odmianach; wolne chwile najchętniej poświęca książkom i gotowaniu.


Katarzyna Patucha obejmuje w Great Open House stanowisko Junior Account Executive. Wcześniej pracowała (w latach 2013 – 2015) jako Visual Merchadiser oraz Window Dresser w sieci Okaidi Poland (marka odzieży dziecięcej), była także Koordynatorem podczas 8. edycji Łódź Design Festival oraz 14. edycji łódzkiego Fotofestiwalu.

Katarzyna Patucha jest absolwentką ASP im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi (kierunek Wzornictwo Przemysłowe). Jej zainteresowania to: retail design, grafika, nowoczesne wzornictwo, kino hiszpańskie, sport i fotografia.

Źródło: Great Open House

www.goh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764