logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kruczyk dyrektorem obszaru AI&Data w RAS Polska

  PR 09.02.2024, przeczytano 530 razy
ilustracja

Z początkiem lutego 2024 r. do Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Kruczyk, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora obszaru AI&DATA. Marcin Kruczyk wraz z podległymi mu zespołami będzie odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) i analizy danych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kruczyk-dyrektorem-obszaru-aianddata-w-ras-polska-,403057,artykul.html

Marcin Kruczyk poprowadzi nowo utworzony w strukturach RAS Polska departament AI&DATA, który będzie złożony z dotychczas działających zespołów AI Booster, Data oraz Data Science.

Rozwój sztucznej inteligencji następuje z imponującą prędkością. Żeby w pełni wykorzystać szanse i jednocześnie minimalizować zagrożenia, które niesie ze sobą ten rozwój, stawiamy na współpracę z najlepszymi ekspertami z branży. Dlatego bardzo się cieszę, że Marcin Kruczyk, dołączył do naszego zespołu. Jestem przekonany, że bogate i różnorodne doświadczenie Marcina w połączeniu z wiedzą i doskonałą znajomością rynku mediów przez naszych ekspertów, przyniesie fantastyczne rezultaty i pozwoli nam w pełni wykorzystać transformację AI – podkreśla Aleksander Kutela, CEO Ringier Axel Springer Polska.

Marcin Kruczyk jest analitykiem danych i menedżerem AI z ponad 10-letnim doświadczeniem konsultingowym. Realizował projekty w wielu różnych branżach, od bankowości, przez telekomunikację i media, po nauki przyrodnicze i opiekę zdrowotną.

Poza zbieraniem doświadczenia w konsultingu, Marcin obronił tytuł doktora bioinformatyki na Uniwersytecie w Uppsali. Dzięki połączeniu swojej wiedzy z zakresu sztucznej inteligencji oraz zacięcia naukowego, w ramach swojej działalności startupowej, przyczynia się do postępów w spersonalizowanej medycynie.

Zespoły prowadzone przez Marcina Kruczyka charakteryzują się płaską strukturą, otwartością i partnerskim podejściem co pozwala łączyć przyjazne i innowacyjne środowisko pracy z doskonałymi wynikami biznesowymi.

Poza życiem zawodowym Marcin Kruczyk jest podróżnikiem i alpinistą.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do...
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów
“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się...
Wiosenne „Książki. Magazyn do czytania”
Inspirujące rozmowy, eseje i recenzje oraz przegląd propozycji biograficznych i kryminalnych na wiosnę tworzą pierwsze w tym roku wydanie „Książek. Magazynu do czytania”. Dwumiesięcznik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 27 lutego br. oraz na stronie Prenumerata24.pl z opcją bezpłatnej dostawy.   
Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764