logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kuchno dołącza do K+PR w roli Head of Tech & Consumer

  PR 05.01.2021, przeczytano 663 razy
ilustracja

Wraz z początkiem 2021 roku do zespołu Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno obejmując stanowisko Head of Tech & Consumer. Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR’u produktowego agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kuchno-dolacza-do-k%2Bpr-w-roli-head-of-tech-and-consumer,389754,artykul.html

Marcin Kuchno to doświadczony ekspert związany z komunikacją marketingową od 2014 roku. Specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, startupami czy grupami telewizyjnymi. W ramach współpracy z Naczelną Radą Adwokacką poprowadził nominowaną do Złotych Spinaczy 2020 kampanie „Adwokat w każdym przypadku”. Odpowiadał za kierowanie zespołem wspierającym w zakresie brand PR producenta smartfonów OPPO. Pomagał w komunikacji wprowadzenia na polski rynek europejskiego lidera z zakresu rozwiązań telematycznych dla biznesu TomTom Telematics (a następnie Webfleet Solutions). Prowadził biuro prasowe dla kanałów telewizyjnych z grupy National Geographic oraz z grupy Discovery. Wspierał działania z zakresu media relations i influencer relations polskiego oddziału koncernu Microsoft.

Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.  W przeszłości Marcin był odpowiedzialny również za działania komunikacyjne po stronie klienta dla marki Bobby Burger. Współorganizator cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz felietonista mediów branżowych.

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764