logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Kydryński kolejnym ambasadorem inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna

  PR 12.09.2022, przeczytano 465 razy
ilustracja
fot. Agnieszka Wojtun

Marcin Kydryński, dziennikarz muzyczny, podróżnik, fotograf, autor książek i twórca rozpoczynającego się właśnie w Gdańsku Siesta Festival został drugim, po Arturze Rojku, ambasadorem Czujesz Klimat? Rossmanna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-kydrynski-kolejnym-ambasadorem-inicjatywy-_czujesz-klimat_-rossmanna,397173,artykul.html

Miesiąc temu marka ogłosiła współpracę z Arturem Rojkiem, dziś oficjalnie – jako drugi ambasador – do akcji Czujesz Klimat? dołącza Marcin Kydryński. Artysta wspólnie z marką będzie popularyzował proekologiczne postawy i sprzyjające środowisku działania, w myśl zasady, że małe, codzienne wybory każdego z nas mają ogromny wpływ na środowisko.

– Natura to moje źródło niekończonych się inspiracji. Jest dla mnie, dla nas wszystkich, bardzo hojna i potrzebuje z naszej strony niezwykłej czułości i troski. Wierzę, że ode mnie, od każdego z nas, zależy jej los. Cieszę się, że zostałem ambasadorem inicjatywy Czujesz Klimat? marki Rossmann, która ułatwia nam dokonywanie lepszych wyborów dla środowiska każdego dnia. W ramach Czujesz Klimat? możemy wybierać kosmetyki z naturalnym składem, te wyprodukowane z poszanowaniem środowiska i dystrybuowane w opakowaniach, które można poddać recyclingowi. Filozofia Czujesz Klimat? jest mi bliska, bo łączy w sobie edukację z budowaniem przekonania, że wspólnie możemy zmieniać świat lepszymi decyzjami – przyznaje artysta.

Czujesz Klimat? – to pytanie ma nas zachęcić do refleksji: co wspólnie możemy zrobić dla dobra Planety, bo „To, co dobre, dobrze jest robić razem”. Rossmann chce ułatwić klientom wybór bardziej przyjaznych środowisku produktów oznaczając je w sklepach stacjonarnych logotypem Czujesz Klimat?, a na stronie www.rossmann.pl oraz w aplikacji Rossmann PL dodając jeszcze piktogramy symbolizujące:

  • naturalny, przyjazny skład
  • dobre dla środowiska opakowanie
  • bardziej zielona produkcja

Do inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna zaprasza wyjątkowych artystów, znanych z troski o naturę, klimat, ale też tworzących i promujących muzykę wyzwalającą dobrą energię i pozytywne wibracje.

Dzięki współpracy Rossmanna z Marcinem Kydryńskim, znanym podróżnikiem i producentem, możliwe jest dotarcie z ideą wspólnego działania na rzecz Planety do szerokiego grona odbiorców.

W nadchodzących miesiącach do akcji dołączą kolejni ambasadorzy.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

Dodatkowe informacje:

*) W ramach akcji Czujesz Klimat? Rossmann został sponsorem: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena Czujesz Klimat? - zasilana wodorem), OFF Festival, Siesta Festival oraz Great September.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764