logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Matyja w Mobile Rockets

  PR 17.01.2017, przeczytano 867 razy

Do zespołu agencji mobile marketingowej Mobile Rockets dołączył Marcin Matyja, który objął stanowisko Sales Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-matyja-w-mobile-rockets,31107,artykul.html

W agencji Mobile Rockets Matyja jest odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozbudowę i zarządzanie zespołem sprzedaży.

Cieszę się, że Marcin dołączył do naszej firmy. Jego doświadczenie i wiedza o reklamie internetowej, w tym przede wszystkim w mobile, bardzo nas wzmacnia i otwiera drzwi do wielu nowych klientów – komentuje Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets.

Matyja w ostatnim czasie był związany z Selectivv, gdzie zajmował stanowisko Business Development Managera oraz odpowiadał za rozwój biznesu oraz utrzymanie relacji z klientami firmy w Polsce. W sprzedaży pracuje od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Media Impact Polska i SkyConcept.

Matyja jest absolwentem politologii oraz psychologii i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Prywatnie wielki fan Formuły 1 i zwycięzca kilku amatorskich zawodów kartingowych.

Źródło: Mobile Rockets

www.mobilerockets.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764