logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Meller redaktorem naczelnym WP

  PR 02.10.2020, przeczytano 232 razy
ilustracja

16 listopada stanowisko redaktora naczelnego Wirtualnej Polski obejmie Marcin Meller. Piotr Mieśnik, który przez ostatnie miesiące pełnił te obowiązki, zostanie zastępcą redaktora naczelnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-meller-redaktorem-naczelnym-wp,388608,artykul.html

Redaktorowi naczelnemu będzie podlegać kilkuset dziennikarzy i wydawców m.in. z redakcji WP Wiadomości, money.pl, WP SportoweFakty i kilkunastu innych serwisów należących do Wirtualnej Polski.

– Przychodzę do świetnie działającej, nowoczesnej firmy medialnej, lidera rynku, więc chcę utrzymać to, co bardzo dobrze działa i dodać atuty ze świata klasycznego dziennikarstwa, z którego się wywodzę. W moim blisko trzydziestoletnim życiu zawodowym oglądałem świat z bardzo różnych perspektyw, liczę, że teraz to w pełni zaprocentuje. Będę starał się, by Wirtualna Polska była medium środka, otwartym na głosy i opinie z różnych stron i środowisk. Mam nadzieję, że dzięki skali i sile WP będę mógł dodać wartości i rumieńców polskiej rzeczywistości medialno-społecznej – mówi Marcin Meller, nowy redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

– Doświadczenie Marcina, jego reporterska pasja i publicystyczne zacięcie, pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania odbiorców i dostarczać im jakościowe, różnorodne treści. W ten sposób chcemy nie tylko wzmocnić naszą pozycję lidera na rynku portali informacyjnych, ale także stać się najbardziej wiarygodnym medium w Polsce – mówi Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.

Od marca 2020 roku, po odejściu z funkcji redaktora naczelnego Tomasza Machały, obowiązki redaktora naczelnego WP pełnił Piotr Mieśnik. 16 listopada obejmie on funkcję zastępcy redaktora naczelnego.

– Bardzo dziękuję Piotrowi za jego zaangażowanie i kreatywność. Świetnie sobie radził w tym wyjątkowo trudnym okresie i bardzo się cieszę, że wspólnie z Marcinem Mellerem będzie nadal rozwijał serwisy Wirtualnej Polski – dodaje Joanna Pawlak.

Marcin Meller z wykształcenia jest historykiem. Przez 12 lat był reporterem „Polityki”, opisywał konflikty na Kaukazie, w Iranie, byłej Jugosławii i w Afryce, w której spędził w sumie dwa lata. W latach 2000-2002 był prowadzącym pierwszego w Polsce reality show „Agent”. Od 2003 do 2012 redaktor naczelny polskiej edycji „Playboya”. W latach 2005-2008 oraz 2013-2019 współprowadził Dzień Dobry TVN, a od 2009 roku jest gospodarzem Drugiego Śniadania Mistrzów w TVN24. Felietonista „Wprost”, a od 2012 „Newsweeka”. Od 2016 roku był dyrektorem w Grupie Wydawniczej Foksal. Razem z żoną Anną Dziewit-Meller napisał bestsellerowe „Gaumardżos! Opowieści z Gruzji”, a sam „Między wariatami. Opowieści terenowo-przygodowe”, „Sprzedawcę arbuzów” i ostatnio „Nietoperza i suszone cytryny”.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

WP to tabloid.
Zmiany personalne nie pomogą. Tu trzeba zaorać i zacząć od nowa pod inną nazwą.

avatar użytkownika
,

Dlaczego?  

,

Odpowiedź na to pytanie skryta jest w zawartości, modelu nabijania odsłon, charakterze moderacji, działaniach spółki itede.  

avatar użytkownika
,

Musi być chyba mocno skryta, bo odbiorcy zupełnie nie podzielają Twojej opinii, co pokazują znakomite statystyki liczone nie tylko liczbą odsłon.  

,

Fakt też się mocno trzyma.
Musi polski internauta lubi babrać się w guanie plotek, pomówień, niesmacznych sugestii okraszonych ustawianymi zdjęciami celebrytów.
  

avatar użytkownika
,

Ostatnio twierdziłeś że gazeta.pl to też tabloid. Co nie jest tabliodem Twoim zdaniem? Tylko podupadające wydawnictwa, nie narzekające na dobre statystyki?  

,

Guardian na przykład.
  

avatar użytkownika
,

Porównywanie naszych mediów z Guardianem, który w przyszłym roku będzie obchodził dwusetną rocznicę istnienia jest demagogią. Prosimy o zawężenie wskazań do wydawców polskich.  

,

Albo rozmawiamy o prawdziwych punktach odniesienia albo nacjonalizmie mediowym.  

avatar użytkownika
,

W Polsce standardy wyznaczają media polskie a nie brytyjskie albo azerbejdżańskie.  

Najnowsze w tym dziale

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta
Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.
Harbingers i Arskom Sport Brokers prezentują e-booka „Youtube #Gamechanger sportu
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w październiku 2020
Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu, we wrześniu także uplasowało się na podium.
Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764