logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Nagraba awansuje w Lubię to – linked by Isobar

  PR 25.01.2016, przeczytano 2397 razy

Marcin Nagraba awansował na senior strategy plannera. Nagraba do działu kierowanego przez Pawła Ostrowskiego dołączył w czerwcu 2014 r. Przez ostatnie półtora roku pracował na stanowisku strategy plannera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-nagraba-awansuje-w-lubie-to-%E2%80%93-linked-by-isobar,27193,artykul.html

Doświadczenie zawodowe zdobywał w VML i SoTrender. W porfolio ma pracę dla Unilevera, Kampanii Piwowarskiej, Beiersdorfu, ING, Accor Hotels, Philips czy Virgin Mobile.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polski e-commerce: 2004 vs 2024
Black Friday to „święto” konsumentów, które na dobre rozgościło się już na polskim rynku. Z tej okazji postanowiliśmy przyjrzeć się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Okazuje się, że choć e-commerce rozwinął się niezwykle dynamicznie, zarówno jeśli chodzi o liczbę użytkowników, serwisów czy długość spędzanego na...
Rynek reklamy w mediach – październik 2024
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2024.
Biedronka sponsorem podcastu Joanny Okuniewskiej
Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, lidera produktów higienicznych, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej...
Energa sponsorem Domu Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej
Polska reprezentacja kobiet w piłce nożnej wzorem kadry mężczyzn znalazła swój nowy dom. Został nim gdański stadion, w którym do 2027 roku odbywały się będą wszystkie oficjalne mecze reprezentacji. Projekt Dom Reprezentacji Polski Kobiet w piłce nożnej sponsoringiem objęła Grupa Energa.
mObywatel ma łatwiej – w kampanii Ministerstwa Cyfryzacji
Ministerstwo Cyfryzacji startuje z nową kampanią informacyjną „mObywatel ma łatwiej”. Ma ona zachęcać do korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie. Kampania pokazuje, że mObywatel to znacznie więcej niż portfel na cyfrowe dokumenty. Dzięki nowym funkcjom, takim jak Zastrzeż PESEL i Bezpieczni w sieci, staje się także asystentem cyfrowego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764