logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Prokop w nowej kampanii Head & Shoulders

  PR 24.08.2022, przeczytano 1134 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu wystartowała nowa kampania marki Head & Shoulders. Nowym ambasadorem marki został Marcin Prokop.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-prokop-w-nowej-kampanii-head-and-shoulders,396992,artykul.html

Tym samym wyjaśniła się tajemnica zdjęcia, które na swoim profilu na Instagramie zamieścił kilka tygodni temu Marcin Prokop. Zdjęcie popularnego prezentera, całego w gipsie i w szpitalnym łóżku zaniepokoiło wielu internautów. Okazuje się, że opublikowany kadr był elementem przygotowań do kampanii reklamowej marki Head & Shoulders. W spocie, który już niedługo będzie można obejrzeć w internecie, odwiedzająca Marcina Prokopa kobieta jest mocno zaskoczona widząc na szpitalnej szafce stojącą butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówi zaskoczona. „Bo nie mam” odpowiada prezenter z wrodzonym sobie wdziękiem, jasno sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.

- Head & Shoulders  już od lat ma ugruntowaną pozycję w świadomości konsumentów jako szampon przeciwłupieżowy. Obecną edycją kampanii chcemy jednak zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że tak naprawdę regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje nam, że łupież nie wraca, skóra głowy jest czysta, a włosy błyszczące. Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, wedle której na co dzień promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji, do której Marcin Prokop nadaje się idealnie – wyjaśnia założenia kampanii Jarosław Fibich, Brand Manager marki Head & Shoulders. - Oczywiście nie rezygnujemy całkiem z podkreślania medycznych walorów produktu. Ten element gwarantuje nam posiadanie rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, o którym również mówimy w spocie – dodaje.

Marka oferuje szereg wariantów swoich produktów, które zostały zaprojektowane jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby osób zmagających się z problemami skóry głowy. Dzięki formule potrójnego działania szampony Head & Shoulders myją, chronią i nawilżają włosy oraz skórę głowy, pozostawiając zdrowo wyglądające i piękne włosy do 100% bez łupieżu*.

Szampon Head & Shoulders Citrus Fresh z esencją cytrynową został opracowany z myślą o włosach przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu, a Smooth & Silky 2w1 –  suchych i puszących się, by przywracać im miękkość i jedwabistą gładkość. Szampon Head & Shoulders Deep Hydration z olejem kokosowym za to delikatnie nawilża włosy i skórę głowy, jednocześnie nadając im długotrwały, kokosowy zapach.

Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów, z których trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie. Filmy ukazują Marcina Prokopa w zabawnych, a czasem nawet ekstremalnych sytuacjach, w których zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders. Zaskoczenie osób widzących szampon przeciwłupieżowy obok prezentera i ich  „Nie wiedziałem, że masz łupież” jest równie naturalne,  jak jego powtarzająca się z uśmiechem odpowiedź „Bo nie mam”.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

Dodatkowe informacje:

*widoczne oznaki łupieżu
**przy regularnym stosowaniu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764