logo
WIADOMOŚCI

Marcin Prokop z nowym programem w Wirtualnej Polsce

  PR 12.10.2018, przeczytano 174 razy
ilustracjastrzałka

Na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl można zobaczyć talk-show w autorskiej formule Marcina Prokopa „Z tymi co się znają”. Emisja w każdy piątek o godzinie 20:00. Program powstaje na terenie Browaru Namysłów przy współpracy z FM Aldentro i jest emitowany przez Wirtualną Polskę. W najbliższym odcinku rozmowa z Urszulą Dudziak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-prokop-z-nowym-programem-w-wirtualnej-polsce,379719,artykul.html

„Z tymi co się znają” to talk-show Marcina Prokopa. Wyróżnia go swobodna atmosfera, aura historii, odkrywania tajemnic oraz oderwania od wielkomiejskiego zgiełku. Klimat i scenografię dla rozmów tworzą niezwykłe wnętrza i architektura Browaru Namysłów. Możemy zobaczyć unikalne w obecnych czasach, otwarte kadzie wypełnione piwem, zobaczymy również autentyczny średniowieczny zamek, który mieści się na terenie browaru.

– Każdy odcinek to kilkunastominutowa esencja blisko dwugodzinnej, swobodnej, ale też treściwej rozmowy. Wybrałem gości, którzy mają coś do powiedzenia i których warto posłuchać, bo mówią nie tylko o sobie, lecz o tym, co osiągnęli i czym się zajmują, a przy tym potrafią zainspirować innych. Nawet nie jestem pewien, czy talk-show to trafna nazwa, bo show robimy niewiele, głównym naszym zamierzeniem jest rozmowa, wymiana myśli, często na poważne tematy, chociaż nie zawsze w poważny sposób – mówi Marcin Prokop.

Łącznie powstanie 20 odcinków programu. Emisja w każdy piątek o godz. 20:00 na stronie głównej WP oraz w serwisie video.wp.pl. Wszystkie odcinki można obejrzeć również na kanale YouTube BrowarNamsłowTV, premiera w każdy piątek. Gośćmi talk-show będą m.in. Mirosław Hermaszewski, Tomasz Bagiński i Przemek Kossakowski. W najbliższym odcinku, w piątek 12 października premiera rozmowy z Urszulą Dudziak. Producentem programu jest FM Aldentro – spółka z grupy kapitałowej ATM Grupa, która specjalizuje się w produkcjach branded content. Za emisję i strategię komunikacji w ramach Wirtualnej Polski odpowiada WP brand studio.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Browar Namysłów szczyci się blisko 700 letnią tradycją warzenia piwa, co czyni go jednym z najstarszych browarów w Europie. Do dzisiaj w Namysłowie piwo fermentuje w otwartych kadziach. Piwo warzone w ten tradycyjny sposób znane jest z wyjątkowego smaku.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Lista laureatów Youtube Rewind 2018
Jak co roku prezentujemy YouTube Rewind, zestawienie najpopularniejszych wideo oraz teledysków w Polsce i na świecie od twórców, których najchętniej oglądaliście na naszej platformie.
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”
Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.
Magazyn „Czarna księga PiS” od 6 grudnia br. w sprzedaży
Artykuły z dwóch części „Czarnej księgi rządów PiS” – raportu „Gazety Wyborczej” podsumowującego ostatnie trzy lata – zostały zaktualizowane i zebrane w formie magazynu. Wydanie będzie dostępne w samodzielnej sprzedaży od czwartku, 6 grudnia br.
Badanie: Polacy o podcastach [INFOGRAFIKA]
Co piąty polski internauta w wieku 19-49 deklaruje, że słucha podcastów, co oznacza, że użytkownicy podcastów to w Polsce kilka milionów osób - wynika z pierwszego badania tego zjawiska przez Nielsen na zlecenie Storytel.
Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone