logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative

  PR 02.04.2024, przeczytano 1219 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński i objął stanowisko Chief Creative Officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-sosinski-dolacza-do-dentsu-creative,403682,artykul.html

Sosiński to jeden z najbardziej cenionych polskich dyrektorów kreatywnych, prace jego autorstwa oraz kierowanych przez niego zespołów były wielokrotnie nagradzane na najważniejszych międzynarodowych festiwalach, m.in. Cannes Lions (9 Lwów w tym Tytanowy Lew oraz Grand Prix w kategorii Sustainable Development Goals) a on sam w 2023 roku, jako pierwszy Polak w historii, został wyróżniony tytułem Dyrektora Kreatywnego Roku na festiwalu Golden Drum w Portorożu.

Sosiński będzie odpowiadał za rozwój kreatywności oraz szerzenie kultury innowacyjności zarówno w Polsce jak i na pozostałych sześciu rynkach regionu CEE, zadba o optymalizację i standaryzację procesów kreatywnych oraz rozwój talentów.

Jestem przekonany, że nietuzinkowe podejście Marcina do kwestii kreatywności, jego ciekawość do eksperymentowania a przede wszystkim biznesowy sznyt w połączeniu z naszym modelem operacyjnym One dentsu, w ramach którego dostanie łatwy dostęp do ponad 1200 specjalistów z mediów, data i technologii, da absolutnie wybuchową mieszkankę – komentuje Krzysztof Mocek, CEO Dentsu Creative Polska & CEE.

Marcin będzie kierować ponad 70-osobowym zespołem i w strukturze będzie raportował do Marcina Dobrzynieckiego - Chief Delivery Officera oraz matrycowo do Krzysztofa Mocka.

Jestem przekonany, że doświadczenie Marcina pozwoli nam skutecznie tworzyć i dostarczać klientom najlepsze, skalowalne rozwiązania, łączące kreatywność z naszymi technologicznymi kompetencjami – komentuje Marcin Dobrzyniecki .

Marcin Sosiński stanie się też częścią community szefów kreacji w EMEA mając realny wpływ na kształtowanie wizji rozwoju Dentsu Creative w regionie.

Prawdziwie innowacyjne i pionierskie idee, nawet jeśli rodzą się w kreatywnej głowie, by zaistnieć potrzebują kreatywnego środowiska, w którym mogą odpowiednio rozwinąć się i urosnąć – mówi Marcin Sosiński Dopiero dojrzałe i dość silne posiadają moc, by zmieniać świat wokół. Dentsu jest dla mnie miejscem, w którym nieustanna redefinicja kreatywnych granic, w połączeniu z innowacyjną technologią, wpisana jest w sposób myślenia i działania – kończy Sosiński.

Marcin Sosiński związany jest z branżą reklamową od 20 lat. Swoje doświadczenie zdobywał w kilku sieciowych agencjach reklamowych, pracując dla wielu międzynarodowych i lokalnych klientów. Przez ostatnie 14 lat swojej pracy zawodowej był związany z McCANN Poland od kilku lat pełniąc tam funkcję Executive Creative Directora, a ostatnio łącząc ją z funkcją Managing Directora. Jego i kierowanych przez niego zespołów prace były nagradzane i wyróżniane na najważniejszych festiwalach branży kreatywnej, między innymi Cannes Lions (9 Lwów za kampanię „Where To Settle” w tym Tytanowy Lew oraz Grand Prix w kategorii Sustainable Development Goals), Golden Drum, Eurobest, LIA, Gerety Awards, The One Show, Webbys Award, New York Festival, KTR, Innovation Awards, MIXX Awards. Współprowadzona przez niego agencja McCANN Poland w 2021 została Agencją Roku Effie, a w 2023 uzyskała tytuł Cannes Lions for Good Agency of the Year. W tym samym roku na konkursie Innovation zdobyła tytuł Firmy Roku. Wielokrotny juror w konkursach kreatywnych. W 2023 roku został nagrodzony tytułem Dyrektor Kreatywny roku na festiwalu Golden Drum. Zasiada w zarządzie Klubu Twórców Reklamy (KTR).

Źródło: dentsu

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
Grupa Agora zmienia zarządy Wyborczej i Eurozetu
Grupa Agora wprowadza zmiany w zarządach swoich dwóch kluczowych obszarów mediowych – Wyborczej i Grupy Eurozet. Dotychczasowi prezesi spółek przechodzą do nowych rad nadzorczych, oddając stery operacyjne doświadczonym menedżerom z wewnątrz organizacji. To kolejny etap procesu dostosowywania modelu zarządzania do skali i różnorodności...
Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek Dyrektorem ds. Produkcji w Empik Go
Od czerwca 2025 do zespołu Empik Go na stanowisku Dyrektora ds. Produkcji dołączyła Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764