logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Talarek nowym Associate Creative Director w agencji Gong

  PR 07.07.2022, przeczytano 1452 razy
ilustracja

Marcin Talarek objął stanowisko Associate Creative Directora w agencji kreatywnej GONG (Group One). W nowej roli będzie odpowiedzialny za kierowanie pracami zespołów kreatywnych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-talarek-nowym-associate-creative-director-w-agencji-gong,396508,artykul.html

Marcin od 19 lat zajmuje się tworzeniem oraz wspieraniem innych w kreowaniu niestandardowej komunikacji marek, organizacji, ruchów społecznych oraz instytucji państwowych i kultury. Doświadczenie zdobywał współtworząc m.in. komunikację dla: Grupy Żywiec, Mercedes-Benz Polska, Samsung Electronics, Polskiego Czerwonego Krzyża, Ogólnopolskiego Strajku Kobiet czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

- Dołączenie do zespołu Marcina Talarka to dla nas ogromne wzmocnienie i szansa. Marcin jest osobą, która łączy dwie dekady doświadczeń z najnowszymi technologiami ze świetnym wyczuciem współczesnej komunikacji, potwierdzonym wieloma wyróżnieniami na największych światowych festiwalach reklamy. Nie bez znaczenia jest również dotychczasowe zaangażowanie Marcina w tematy społeczne - jako agencja chcemy pracować z markami, które stawiają na odpowiedzialność społeczną i nie boją się nowych wyzwań w tym zakresie - komentuje Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner, GONG.

Projekty, w które Marcin Talarek był zaangażowany jako kreatywny i dyrektor kreatywny nagradzane były na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions (Złoty Lew w kategorii Cyber, Srebro w kategorii Media Lions, Brąz w kategorii PR, nominacje w kategoriach Direct i PR), dwukrotnie na D&AD (Drewniany Ołówek w kategorii Integrated&Earned Media, Grafitowy Ołówek w kategorii Most Outstanding Interactive & Digital Media) a także na takich festiwalach jak One Show, Clio, Golden Drum (Good Cause Grand Prix), Webby, Eurobest, KTR, Innovation (Grand Prix) czy Effie.

O projektach, które współtworzył pisały m.in.: Bloomberg Businessweek, Creativity Online, Gazeta Wyborcza, Fast Company, Harper’s Bazaar, Le Monde/M, Noizz, Onet, Polityka, PSFK, Taschen. Były także pokazywane w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, podczas Milan Design Week, Łódź Design Festival a także w Muzeum Narodowym - stałej Galerii Polskiego Designu.

Marcin Talarek od 2008 roku jest jurorem Konkursu KTR w kategoriach: Cyber, Digital, Active Advertising, Digital Craft. Przewodniczył pracom jury Young Creatives Cannes Cyber, kategorii Digital&Mobile oraz współtworzył kategorię Technology. Od 2019 roku pełni funkcję członka zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR. Ponadto jest członkiem komitetu organizacyjnego Innovation 2021 oraz prowadzącym i współtwórcą Akademii Young Creatives. W wolnych chwilach - fotograf obywatelski (nominacja Grand Press Photo 2021 w kategorii Zdjęcia pojedyncze / Wydarzenia).

Nowy Associate Creative Director raportuje do Michała Bucholca, Dyrektora Kreatywnego GONG.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764