logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Talarek nowym Associate Creative Director w agencji Gong

  PR 07.07.2022, przeczytano 798 razy
ilustracja

Marcin Talarek objął stanowisko Associate Creative Directora w agencji kreatywnej GONG (Group One). W nowej roli będzie odpowiedzialny za kierowanie pracami zespołów kreatywnych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-talarek-nowym-associate-creative-director-w-agencji-gong,396508,artykul.html

Marcin od 19 lat zajmuje się tworzeniem oraz wspieraniem innych w kreowaniu niestandardowej komunikacji marek, organizacji, ruchów społecznych oraz instytucji państwowych i kultury. Doświadczenie zdobywał współtworząc m.in. komunikację dla: Grupy Żywiec, Mercedes-Benz Polska, Samsung Electronics, Polskiego Czerwonego Krzyża, Ogólnopolskiego Strajku Kobiet czy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP.

- Dołączenie do zespołu Marcina Talarka to dla nas ogromne wzmocnienie i szansa. Marcin jest osobą, która łączy dwie dekady doświadczeń z najnowszymi technologiami ze świetnym wyczuciem współczesnej komunikacji, potwierdzonym wieloma wyróżnieniami na największych światowych festiwalach reklamy. Nie bez znaczenia jest również dotychczasowe zaangażowanie Marcina w tematy społeczne - jako agencja chcemy pracować z markami, które stawiają na odpowiedzialność społeczną i nie boją się nowych wyzwań w tym zakresie - komentuje Bartek Gołębiowski, Founder & Managing Partner, GONG.

Projekty, w które Marcin Talarek był zaangażowany jako kreatywny i dyrektor kreatywny nagradzane były na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions (Złoty Lew w kategorii Cyber, Srebro w kategorii Media Lions, Brąz w kategorii PR, nominacje w kategoriach Direct i PR), dwukrotnie na D&AD (Drewniany Ołówek w kategorii Integrated&Earned Media, Grafitowy Ołówek w kategorii Most Outstanding Interactive & Digital Media) a także na takich festiwalach jak One Show, Clio, Golden Drum (Good Cause Grand Prix), Webby, Eurobest, KTR, Innovation (Grand Prix) czy Effie.

O projektach, które współtworzył pisały m.in.: Bloomberg Businessweek, Creativity Online, Gazeta Wyborcza, Fast Company, Harper’s Bazaar, Le Monde/M, Noizz, Onet, Polityka, PSFK, Taschen. Były także pokazywane w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki, podczas Milan Design Week, Łódź Design Festival a także w Muzeum Narodowym - stałej Galerii Polskiego Designu.

Marcin Talarek od 2008 roku jest jurorem Konkursu KTR w kategoriach: Cyber, Digital, Active Advertising, Digital Craft. Przewodniczył pracom jury Young Creatives Cannes Cyber, kategorii Digital&Mobile oraz współtworzył kategorię Technology. Od 2019 roku pełni funkcję członka zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR. Ponadto jest członkiem komitetu organizacyjnego Innovation 2021 oraz prowadzącym i współtwórcą Akademii Young Creatives. W wolnych chwilach - fotograf obywatelski (nominacja Grand Press Photo 2021 w kategorii Zdjęcia pojedyncze / Wydarzenia).

Nowy Associate Creative Director raportuje do Michała Bucholca, Dyrektora Kreatywnego GONG.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764