logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej

  PR 18.07.2019, przeczytano 207 razy

Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-wesolek-pokieruje-dzialem-sport-gazety-wyborczej,383287,artykul.html

Marcin Wesołek jest związany z poznańską redakcją "Gazety Wyborczej" od 1997 r. Zanim w 2015 r. objął jej kierownictwo, był przez 10 lat szefem działu sportowego. Pracował też w redakcjach dziennika w Szczecinie i w Warszawie. Karierę dziennikarską rozpoczął w studenckim radiu Afera i kontynuował w Radiu Obywatelskim oraz Radiu 88,4 FM (dzisiejsze Złote Przeboje). Jest współzałożycielem i był pierwszym prezesem Odlewu Poznań - kultowego w tym mieście klubu piłkarskiego.

Do końca sierpnia br. Marcin Wesołek będzie szefem redakcji "Gazety Wyborczej Poznań".

- Nowego redaktora naczelnego poznańskiej "Gazety Wyborczej" ogłosimy do końca lipca - zapowiada Mikołaj Chrzan, szef redakcji lokalnych "Gazety Wyborczej".

Radosław Leniarski, który kierował redakcją sportową "Gazety Wyborczej" od września 2016 r., a także - z krótką przerwą - w latach poprzednich, pozostanie w dziale Sport i jak dotychczas będzie pisał m.in. o kolarstwie, himalaizmie czy problemach dopingu w sporcie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764