logo
WIADOMOŚCI

Marcin Wójtowicz Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

Mateusz Zawiślak  PR 11.07.2018, przeczytano 113 razy

Marcin Wójtowicz jako Sales Manager dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-wojtowicz-sales-managerem-w-biurze-reklamy-multikino-media,37201,artykul.html

Marcin Wójtowicz odpowiada za sprzedaż ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, kontakty z klientami bezpośrednimi, a także domami mediowymi.

Obsługuje kluczowych klientów Multikino Media, m.in. Ferrero Polska, L’Oréal, Tchibo, Coffee Service Polska, Sirowa Polska.

Wcześniej Marcin Wójtowicz pracował jako Communication Planner w Havas Media Sp. z o.o. pracując dla takich klientów, jak: Michelin, Perfetti Van Melle, Hoop, Euromaster. Zajmował się także planowaniem i sprzedażą kampanii w domu mediowym Lowe Media, obecnie MullenLowe (Energa, Provident, Suzuki, Domino’s Pizza). Zdobywał doświadczenie również po stronie klienta w dziale marketingu producenta farb i lakierów Śnieżka S.A.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Właściciel aplikacji Timehop potwierdził, że doszło do włamania w bazie, która zawiera dane firmy, w wyniku czego naruszone zostały informacje dotyczące użytkowników zebrane na serwerach aplikacji.
Postbooster: Automatyczna promocja postów na Facebooku
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Czerwiec: triumf serwisów sportowych
Mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wzrost popularności portali sportowych. Z kolei zakończenie roku szkolnego przełożyło się na spadek zainteresowania serwisami o edukacji. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w czerwcu 2018 roku, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
Badanie: Niekupujący w sieci – kim są i dlaczego nie ufają e-sklepom?
Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania?
Aukcja charytatywna Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
W poniedziałek, 16 lipca br. w letnim studiu Rock Radia w Krakowie zespół Big Cyc zainauguruje internetową aukcję charytatywną Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Licytowana będzie piłka mundialowa z autografami gwiazd, które odwiedziły redakcję stacji w czasie trwania mistrzostw świata w Rosji. Zebrane w ten sposób środki...
 
wtorek 17.07.2018, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone