logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Wójtowicz Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

  PR 11.07.2018, przeczytano 323 razy

Marcin Wójtowicz jako Sales Manager dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-wojtowicz-sales-managerem-w-biurze-reklamy-multikino-media,37201,artykul.html

Marcin Wójtowicz odpowiada za sprzedaż ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, kontakty z klientami bezpośrednimi, a także domami mediowymi.

Obsługuje kluczowych klientów Multikino Media, m.in. Ferrero Polska, L’Oréal, Tchibo, Coffee Service Polska, Sirowa Polska.

Wcześniej Marcin Wójtowicz pracował jako Communication Planner w Havas Media Sp. z o.o. pracując dla takich klientów, jak: Michelin, Perfetti Van Melle, Hoop, Euromaster. Zajmował się także planowaniem i sprzedażą kampanii w domu mediowym Lowe Media, obecnie MullenLowe (Energa, Provident, Suzuki, Domino’s Pizza). Zdobywał doświadczenie również po stronie klienta w dziale marketingu producenta farb i lakierów Śnieżka S.A.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764