logo
WIADOMOŚCI

Marcin Wójtowicz Sales Managerem w Biurze Reklamy Multikino Media

  PR 11.07.2018, przeczytano 307 razy

Marcin Wójtowicz jako Sales Manager dołączył do zespołu Biura Reklamy Multikino Media, zajmującego się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-wojtowicz-sales-managerem-w-biurze-reklamy-multikino-media,37201,artykul.html

Marcin Wójtowicz odpowiada za sprzedaż ofert reklamowych z portfolio Multikino Media, kontakty z klientami bezpośrednimi, a także domami mediowymi.

Obsługuje kluczowych klientów Multikino Media, m.in. Ferrero Polska, L’Oréal, Tchibo, Coffee Service Polska, Sirowa Polska.

Wcześniej Marcin Wójtowicz pracował jako Communication Planner w Havas Media Sp. z o.o. pracując dla takich klientów, jak: Michelin, Perfetti Van Melle, Hoop, Euromaster. Zajmował się także planowaniem i sprzedażą kampanii w domu mediowym Lowe Media, obecnie MullenLowe (Energa, Provident, Suzuki, Domino’s Pizza). Zdobywał doświadczenie również po stronie klienta w dziale marketingu producenta farb i lakierów Śnieżka S.A.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat udostępnił darmowe narzędzie do statystyk social media
Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata.
Youtube Ads Leaderboard za październik 2018
W październiku na YouTube bezsprzecznie królował hip-hop, bowiem aż cztery miejsca zestawienia należą do EB i Projektu Tymczasem. Ideą inicjatywy była wzajemna reinterpretacja najważniejszych utworów z repertuaru pionierów polskiego rapu, jak i reprezentantów nowej szkoły. Pierwsze miejsce zajął Żabson i jego wykonanie numeru Pezeta “Ukryty w...
Grupa Kino Polska TV („Grupa”, „Grupa KPTV”) opublikowała raport okresowy za 3 kwartał 2018 r. W okresie styczeń-wrzesień br. Grupa odnotowała ponad 102 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 15% r/r) głównie dzięki rozwijanym kanałom telewizyjnym FilmBox oraz Zoom TV oraz włączeniu w struktury Grupy Stopklatka S.A. Wzrost przychodów...
Nowe osoby na pokładzie Prowly
Warszawski start-up dla PR-owców powiększył zespoły marketingu i obsługi klienta o kolejne dwie osoby.
Mediar buduje ogólnoświatową społeczność fanów sportu
MEDIAR to innowacyjny międzynarodowy ekosystem cyfrowy wspierający fanów różnych dyscyplin. To projekt w pełni zarządzany przez społeczność. Jak sami założyciele mówią stworzony przez fanów dla fanów. Zwolennicy sportowych dyscyplin z całego świata tworzą jedną z najpotężniejszych grup w kulturze globalnej, niezależnie od pochodzenia i...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone