logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcin Zaporowski dołączył do zespołu handlowego w firmie Graw Sp. z o.o.

  PR 10.09.2020, przeczytano 811 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Marcin Zaporowski, znany i ceniony w branży poligraficznej ekspert objął stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży maszyn i urządzeń w firmie GRAW. Jego pojawienie się w firmie, jest odpowiedzią na rosnące działania sprzedażowe oraz pojawianie się nowych produktów i rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcin-zaporowski-dolaczyl-do-zespolu-handlowego-w-firmie-graw-sp.-z-o.o.,388393,artykul.html

Marcin Zaporowski związany jest z branżą poligraficzną od ponad 15 lat. Ostatnio zatrudniony był w firmie Konica Minolta – na stanowisku Industrial Printing Key Account Manager,  gdzie z sukcesem odpowiadał między innymi za rozwój i sprzedaż urządzeń do cyfrowego druku etykiet. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w takich firmach jak Canon, Ricoh czy Heidelberg.

W firmie GRAW, Marcin Zaporowski odpowiadać będzie za sprzedaż i rozwój biznesu w zakresie rozwiązań druku przemysłowego m.in. takich producentów jak Codimag, Tresu czy InkMaker.

- GRAW dokłada wszelkich starań, aby rozwijać się w zakresie maszyn i urządzeń poligraficznych, poszerzając wiedzę oraz nawiązując kontakty z producentami  innowacyjnych rozwiązań z całego świata. Z radością wdrażamy je na polski rynek, pomagając naszym klientom drukować lepiej i efektywniej. Niezwykle cieszymy się, że do naszego zespołu dołączyła tak doświadczona osoba, która bez wątpienia wesprze rozwój firmy w tym zakresie. – powiedział Dyrektor Handlowy firmy GRAW Michał Brendzel

- W biznesie kieruję się przede wszystkim zasadami partnerstwa i dialogu. Chętnie wspieram polskie drukarnie pomagając im wdrażać nowe technologie i inspirując do rozwijania biznesu. Dlatego niezmiernie się cieszę z dołączenia do firmy GRAW, gdzie oferowane produkty dają drukarniom możliwość usprawnienia procesów produkcyjnych, zwiększenia automatyzacji, a także rozwinięcia biznesu i wdrażania nowych technologii umożliwiających generowanie nowych źródeł przychodów. Przykładem produktów oferowanych przez GRAW są maszyny firmy Codimag, służące między innymi do druku etykiet w niskich i średnich nakładach. Jest to elastyczne i wyjątkowo konkurencyjne rozwiązanie pozwalające poszerzyć drukarniom własne portfolio i z sukcesem rywalizować na rynku jakością, możliwościami uszlachetnienia a przede wszystkim niskimi kosztami wytworzenia produktu. Jest to rozwiązanie szczególnie interesujące dla drukarni offsetowych, które coraz bardziej interesują się drukowaniem etykiet – powiedział Marcin Zaporowski.

Źródło: GRAW Sp. z o.o.

www.graw.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764