logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcowe aplikacje samochodowe z Ikonosem

   29.03.2011, przeczytano 1929 razy
ilustracjastrzałka

W opolskiej siedzibie Atrium, 23 marca odbyły się już 6. warsztaty serii ''Aplikacje samochodowe od A do Z''. Na prelekcje i warsztaty przybyło ponad 60 osób z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcowe-aplikacje-samochodowe-z-ikonosem,12233,artykul.html

Kilkadziesiąt osób, które przybyło do Opola poznało proces produkcji i cechy folii kalandrowanych oraz folii wylewanych, gdzie została omówiona budowa poszczególnych materiałów, sposób ich produkcji, rodzaje aplikacji, właściwości chemiczne i fizyczne oraz różnice między nimi. Drugi prelekcja dotyczyła procesu oklejania pojazdów w ujęciu teoretycznym, czyli 9 etapów jakie towarzyszą tej czynności. Zostały wyszczególnione następujące kroki: wybór folii, przygotowanie projektu, przystosowanie projektu na dany pojazd, zatwierdzenie projektu, wykonanie wydruków, laminowanie, przygotowanie pojazdu do aplikacji, nakładanie folii oraz zdejmowanie folii.

Najważniejszym materiałem w aplikacjach samochodowych są folie wylewane. W czasie spotkania prowadzący zaprezentowali w teorii i praktyce system oklejania pojazdów Ikonos Cast System w skład którego wchodzi folia wylewana Ikonos ProfiCast oraz laminat Ikonos ProfiLam. Goście mieli okazję zapoznać się także z nowymi foliami samochodowymi m.in. typu carbon, metalic, cameleon, foliami i laminatami matowymi oraz foliami do zabezpieczenia pojazdów.

Według producenta, Ikonos Cast System chroni lakier przed warunkami atmosferycznymi, produktami chemicznymi, myjniami szczotkowymi, zadrapaniami, drobnymi kamykami oraz przed wybielającym działaniem promieni słonecznych. Daje możliwość częstej zmiany reklamy, bez potrzeby przemalowania karoserii. Można go także łatwo usunąć z pojazdu wraz z końcem kampanii, przywracając pojazdowi pierwotny wygląd, bez pozostawienia śladów po kleju.

Cechą mającą wyróżniać folię ProfiCast od innych folii wylewanych jest wydłużony czas pozycjonowania w trakcie aplikacji, wynoszący do 30-45 minut. Ikonos ProfiCast umożliwia także wysoko jakościowy zadruk dowolnym atramentem solwentowym.

Najważniejszym punktem spotkania była część praktyczna przeprowadzona przez doświadczonego aplikatora. Zaprezentował on możliwości jakie daje Ikonos Cast System oraz wyjaśnił i ukazał niuanse, które towarzyszą sztuce oklejania pojazdów. Uczestnicy mieli pod okiem prowadzącego przeprowadzić próbne aplikacje i zaznajomić się z możliwościami folii marki Ikonos.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe
www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764