logo
WIADOMOŚCI

Marcowe Avanti z rekordem sprzedaży

Mateusz Zawiślak  PR 19.04.2017, przeczytano 263 razy
ilustracjastrzałka

Marcowe wydanie miesięcznika „Avanti” sprzedało się w rekordowej liczbie ponad 130 tysięcy egzemplarzy*. „Avanti” zajmuje obecnie drugą pozycję wśród najchętniej kupowanych magazynów dla kobiet**.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcowe-avanti-z-rekordem-sprzedazy,32192,artykul.html

Miesięcznik „Avanti” to luksusowy magazyn dla nowoczesnych i modnych kobiet. Jest praktycznym przewodnikiem po aktualnych kolekcjach ze światowych wybiegów. Oprócz wskazówek stylistów zawiera także porady dotyczące urody, recenzje produktów i zabiegów kosmetycznych.

- Kobiety uwielbiają zakupy, a „Avanti” niezmiennie od 13 lat pomaga im podejmować najlepsze decyzje. Bardzo cieszy nas rekordowy wynik sprzedaży marcowego numeru. To znaczy, że czytelniczki chętnie sięgają po pismo, w którym eksperci dzielą się swoimi poradami, jak ubierać się zgodnie z najmodniejszymi trendami i dobrze wyglądać – mówi Katarzyna Kolanowska, Dyrektor pionu Czasopisma Agory.

W sprzedaży dostępny jest obecnie kwietniowy numer „Avanti” zachęcający do inspirowania się postaciami z kultowego serialu „Dynastia” i stylem lat 80. W najnowszym wydaniu dla czytelniczek przygotowano również dwa konkursy:

  • Konkurs Wittchen – wygraj torebkę: zadaniem uczestniczek będzie pokazanie się w stylizacji, do której pasuje jedna z trzech przedstawionych torebek. Trzy najlepsze zdjęcia zostaną nagrodzone torebkami marki Wittchen.
  • Konkurs Top Secret – wygraj sesję zdjęciową w „Avanti”, vouchery oraz akcesoria od Top Secret: zadaniem uczestniczek będzie pokazanie na zdjęciu dwóch oryginalnych stylizacji na wiosnę inspirowanych ubraniami marki Top Secret.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Dane własne wydawcy.
**Polskie Badania Czytelnictwa, wyk. MillwardBrown XII 2015-XI 2016, N=10352 (kobiety), wskaźnik CCS. Opracowanie Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 70 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone