logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcowe Avanti z rekordem sprzedaży

  PR 19.04.2017, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

Marcowe wydanie miesięcznika „Avanti” sprzedało się w rekordowej liczbie ponad 130 tysięcy egzemplarzy*. „Avanti” zajmuje obecnie drugą pozycję wśród najchętniej kupowanych magazynów dla kobiet**.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcowe-avanti-z-rekordem-sprzedazy,32192,artykul.html

Miesięcznik „Avanti” to luksusowy magazyn dla nowoczesnych i modnych kobiet. Jest praktycznym przewodnikiem po aktualnych kolekcjach ze światowych wybiegów. Oprócz wskazówek stylistów zawiera także porady dotyczące urody, recenzje produktów i zabiegów kosmetycznych.

- Kobiety uwielbiają zakupy, a „Avanti” niezmiennie od 13 lat pomaga im podejmować najlepsze decyzje. Bardzo cieszy nas rekordowy wynik sprzedaży marcowego numeru. To znaczy, że czytelniczki chętnie sięgają po pismo, w którym eksperci dzielą się swoimi poradami, jak ubierać się zgodnie z najmodniejszymi trendami i dobrze wyglądać – mówi Katarzyna Kolanowska, Dyrektor pionu Czasopisma Agory.

W sprzedaży dostępny jest obecnie kwietniowy numer „Avanti” zachęcający do inspirowania się postaciami z kultowego serialu „Dynastia” i stylem lat 80. W najnowszym wydaniu dla czytelniczek przygotowano również dwa konkursy:

  • Konkurs Wittchen – wygraj torebkę: zadaniem uczestniczek będzie pokazanie się w stylizacji, do której pasuje jedna z trzech przedstawionych torebek. Trzy najlepsze zdjęcia zostaną nagrodzone torebkami marki Wittchen.
  • Konkurs Top Secret – wygraj sesję zdjęciową w „Avanti”, vouchery oraz akcesoria od Top Secret: zadaniem uczestniczek będzie pokazanie na zdjęciu dwóch oryginalnych stylizacji na wiosnę inspirowanych ubraniami marki Top Secret.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Dane własne wydawcy.
**Polskie Badania Czytelnictwa, wyk. MillwardBrown XII 2015-XI 2016, N=10352 (kobiety), wskaźnik CCS. Opracowanie Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764