logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Balawajder dyrektorem Zintegrowanego Newsroomu Grupy ZPR Media

  PR 02.08.2024, przeczytano 725 razy
ilustracja

1 sierpnia Marek Balawajder rozpoczął pracę w Grupie ZPR Media, gdzie objął nowo utworzone stanowisko Dyrektora Zintegrowanego Newsroomu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-balawajder-dyrektorem-zintegrowanego-newsroomu-grupy-zpr-media,405213,artykul.html

Zintegrowany Newsroom to struktura, która będzie zarządzała aktywnościami zespołów radiowych, internetowych i prasowych, które tworzą treści do wszystkich mediów w Grupie ZPR Media.

„Budowa Newsroomu to konsekwentna kontynuacja działań Grupy, które zostały podjęte początkowo w obszarze online. Docelowa struktura pozwoli na skoordynowanie i zintegrowanie zespołów reporterów oraz dziennikarzy z naszych mediów newsowych, dzięki czemu będziemy mogli w pełni zaprezentować nasz potencjał w różnorodnych kanałach dotarcia do odbiorców” – zapowiada Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR manager Grupy Mediowej TIME.

Połączenie w jedną strukturę wszystkich elementów składających się na potencjał Grupy ZPR Media zapewnia istotne możliwości rozwoju i budowania silnej pozycji na rynku medialnym.

„Dziennikarze, którzy dzisiaj tworzą informacje w Grupie ZPR Media, to doświadczeni reporterzy, wydawcy i serwisanci, którzy pracują dla różnych marek. Potrafią doskonale wykonywać swoją pracę, a moim zadaniem będzie wspomóc ich swoim doświadczeniem, wiedzą i radą oraz wspólnie z nimi budować nową jakość informacji” – podkreśla Marek Balawajder.

Dołączenie do Grupy ZPR Media Marka Balawajdra to także istotny rozwój oferty informacyjnej w markach takich jak ESKA, Eska ROCK, ESKA2, VOX FM, „Super Express”. Ten obszar będzie się dynamicznie rozwijał.

„Do tej pory stacje Grupy koncentrowały się na dostarczaniu rozrywki, dobrej muzyki i z tego oczywiście nie rezygnujemy, ale jednocześnie chcemy mocniej zaistnieć w segmencie informacyjnym, zwłaszcza że mamy do tego wszelkie możliwe narzędzia” – mówi Krzysztof Głowiński-Lubiak.

Marek Balawajder jest doświadczonym dziennikarzem radiowym, od 1997 roku był związany z radiem RMF FM, gdzie przez ostatnich 14 lat pełnił funkcję Dyrektora Informacji. W lutym 2024 roku odszedł z krakowskiej stacji.

Jest zdobywcą Złotej Gruszki, laureatem Grand Press w kategorii News dla redakcji Faktów RMF FM, nominowany do nagród Grand Press w kategorii News w latach 2013, 2015, 2016, 2017 i 2021. Uznany za najlepszego dziennikarza Małopolski w latach 2003, 2004 i 2010.

Źródło: Grupa Mediowa Time

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764