Marek Kaleta, Design Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT jako juror Indie Awards 2022, będzie oceniał zgłoszenia z całego świata w kategorii Creative – Print & Design. Konkurs organizowany jest przez the network one - sieć niezależnych agencji.
Indie Awards to jedyne międzynarodowe nagrody, skupione na pracy niezależnych agencji komunikacyjnych. Udział w konkursie to wyjątkowa szansa na porównanie kampanii, prężnie rozwijających się niesieciowych zespołów kreatywnych. Konkurs wyróżnia fakt, że wszyscy uczestnicy otrzymają informację zwrotną - informację jak jury oceniło zgłoszone prace pod kątem poszczególnych kryteriów, w porównaniu do średniej oceny dla każdej z kategorii. W jury konkursu znajduje się reprezentacja agencji ze wszystkich kontynentów świata.
Do tegorocznej kapituły zaproszono Marka Kaletę, który w 180heartbeats + JUNG v. MATT odpowiada za dział designu. Kaleta pracuje w branży reklamowej niemal 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla globalnych i lokalnych klientów takich jak Audi, adidas, Google, Huawei, Discovery Channel, Eurosport, Canal+, Ballantine’s, Absolut, Ben&Jerry's czy iTaxi.
Indie Awards mają na celu podniesienie rangi sektora agencji niezależnych poprzez wyróżnianie talentów i nagradzanie ich osiągnięć. Nagrody przyznawane są za doskonałość, a nie za wielkość agencji. Zgłoszenia konkursowe 2022 są już zamknięte, a ceremonia wręczenia Indie Awards odbędzie się 8 grudnia w The Hickman Building w Londynie.
Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT