logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Kaleta jurorem w konkursie Indie Awards 2022

  PR 18.11.2022, przeczytano 924 razy
ilustracja

Marek Kaleta, Design Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT jako juror Indie Awards 2022, będzie oceniał zgłoszenia z całego świata w kategorii Creative – Print & Design. Konkurs organizowany jest przez the network one - sieć niezależnych agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-kaleta-jurorem-w-konkursie-indie-awards-2022,398044,artykul.html

Indie Awards to jedyne międzynarodowe nagrody, skupione na pracy niezależnych agencji komunikacyjnych. Udział w konkursie to wyjątkowa szansa na porównanie kampanii, prężnie rozwijających się niesieciowych zespołów kreatywnych. Konkurs wyróżnia fakt, że wszyscy uczestnicy otrzymają informację zwrotną - informację jak jury oceniło zgłoszone prace pod kątem poszczególnych kryteriów, w porównaniu do średniej oceny dla każdej z kategorii. W jury konkursu znajduje się reprezentacja agencji ze wszystkich kontynentów świata.

Do tegorocznej kapituły zaproszono Marka Kaletę, który w 180heartbeats + JUNG v. MATT  odpowiada za dział designu. Kaleta pracuje w branży reklamowej niemal 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla globalnych i lokalnych klientów takich jak Audi, adidas, Google, Huawei, Discovery Channel, Eurosport, Canal+, Ballantine’s, Absolut, Ben&Jerry's czy iTaxi.

Indie Awards mają na celu podniesienie rangi sektora agencji niezależnych poprzez wyróżnianie talentów i nagradzanie ich osiągnięć. Nagrody przyznawane są za doskonałość, a nie za wielkość agencji. Zgłoszenia konkursowe 2022 są już zamknięte,  a ceremonia wręczenia Indie Awards odbędzie się 8 grudnia w The Hickman Building w Londynie.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764