Marek Myślicki dołączy do ścisłej kadry zarządzającej agencji. W ramach wykonywanych obowiązków będzie rozwijał pracę działów Influencer Marketing, Talents, PR & Marketing, jak również blisko współpracował z działem New Business.
- Cieszymy się na dołączenie Marka, szczególnie w kontekście kierunków rozwoju, które wyznaczyliśmy naszej organizacji. Jesteśmy aktualnie w ramach zmian, które mają na celu optymalizację naszego biznesu i skupienie się na obszarach, w których jesteśmy ekspertami tzn. Influencer marketing, prowadzenie największych talentów w Polsce oraz produkcję contentu reklamowego z ich udziałem. Niedługo będziemy w stanie powiedzieć więcej i przedstawić nową strategię naszej agencji – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9.
- Praca z największymi nazwiskami świata sportu czy showbiznesu które reprezentuje Stor9, to wielkie wyzwanie i odpowiedzialność, a jednocześnie ogrom unikatowego doświadczenia na którym można budować, a którego moim zdaniem nie posiadają inne polskie organizacje. Chciałbym aby Stor9 stało się platformą dla marek poszukujących rozwiązań w obszarze influencer marketingu – obejmujących zarówno pełne strategie działań, dobór największych nazwisk oraz produkcję contentu zarówno do internetu ale też tradycyjnych mediów. A dla największych nazwisk naturalnym partnerem w budowaniu ich wizerunku oraz monetyzowaniu go – dodaje Myślicki.
Poprzednio Myślicki pełnił funkcję PR & Strategic Partnership Directora we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Doświadczenie zdobywał w Abstra (teraz Studi), ViacomCBS, a także Discovery Networks International. Jest także przewodniczącym Grupy Roboczej Influencer Marketing w ramach IAB Polska.
Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Euro RTV, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współpracę komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.
Źródło: Stor9