logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Myślicki dołącza do Stor9 w roli Chief Growth Officera

  PR 02.02.2022, przeczytano 1123 razy
ilustracja

Marek Myślicki dołączy do ścisłej kadry zarządzającej agencji. W ramach wykonywanych obowiązków będzie rozwijał pracę działów Influencer Marketing, Talents, PR & Marketing, jak również blisko współpracował z działem New Business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-myslicki-dolacza-do-stor9-w-roli-chief-growth-officera,394632,artykul.html

- Cieszymy się na dołączenie Marka, szczególnie w kontekście kierunków rozwoju, które wyznaczyliśmy naszej organizacji. Jesteśmy aktualnie w ramach zmian, które mają na celu optymalizację naszego biznesu i skupienie się na obszarach, w których jesteśmy ekspertami tzn. Influencer marketing, prowadzenie największych talentów w Polsce oraz produkcję contentu reklamowego z ich udziałem. Niedługo będziemy w stanie powiedzieć więcej i przedstawić nową strategię naszej agencji – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9.

- Praca z największymi nazwiskami świata sportu czy showbiznesu które reprezentuje Stor9, to wielkie wyzwanie i odpowiedzialność, a jednocześnie ogrom unikatowego doświadczenia na którym można budować, a którego moim zdaniem nie posiadają inne polskie organizacje. Chciałbym aby Stor9 stało się platformą dla marek poszukujących rozwiązań w obszarze influencer marketingu – obejmujących zarówno pełne strategie działań, dobór największych nazwisk oraz produkcję contentu zarówno do internetu ale też tradycyjnych mediów. A dla największych nazwisk naturalnym partnerem w budowaniu ich wizerunku oraz monetyzowaniu go – dodaje Myślicki.

Poprzednio Myślicki pełnił funkcję PR & Strategic Partnership Directora we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Doświadczenie zdobywał w Abstra (teraz Studi), ViacomCBS, a także Discovery Networks International. Jest także przewodniczącym Grupy Roboczej Influencer Marketing w ramach IAB Polska.

Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Euro RTV, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współpracę komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.

Źródło: Stor9

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764