logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Myślicki dołącza do Stor9 w roli Chief Growth Officera

  PR 02.02.2022, przeczytano 614 razy
ilustracja

Marek Myślicki dołączy do ścisłej kadry zarządzającej agencji. W ramach wykonywanych obowiązków będzie rozwijał pracę działów Influencer Marketing, Talents, PR & Marketing, jak również blisko współpracował z działem New Business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-myslicki-dolacza-do-stor9-w-roli-chief-growth-officera,394632,artykul.html

- Cieszymy się na dołączenie Marka, szczególnie w kontekście kierunków rozwoju, które wyznaczyliśmy naszej organizacji. Jesteśmy aktualnie w ramach zmian, które mają na celu optymalizację naszego biznesu i skupienie się na obszarach, w których jesteśmy ekspertami tzn. Influencer marketing, prowadzenie największych talentów w Polsce oraz produkcję contentu reklamowego z ich udziałem. Niedługo będziemy w stanie powiedzieć więcej i przedstawić nową strategię naszej agencji – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9.

- Praca z największymi nazwiskami świata sportu czy showbiznesu które reprezentuje Stor9, to wielkie wyzwanie i odpowiedzialność, a jednocześnie ogrom unikatowego doświadczenia na którym można budować, a którego moim zdaniem nie posiadają inne polskie organizacje. Chciałbym aby Stor9 stało się platformą dla marek poszukujących rozwiązań w obszarze influencer marketingu – obejmujących zarówno pełne strategie działań, dobór największych nazwisk oraz produkcję contentu zarówno do internetu ale też tradycyjnych mediów. A dla największych nazwisk naturalnym partnerem w budowaniu ich wizerunku oraz monetyzowaniu go – dodaje Myślicki.

Poprzednio Myślicki pełnił funkcję PR & Strategic Partnership Directora we wrocławskiej agencji influencer marketingu GetHero. Doświadczenie zdobywał w Abstra (teraz Studi), ViacomCBS, a także Discovery Networks International. Jest także przewodniczącym Grupy Roboczej Influencer Marketing w ramach IAB Polska.

Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Euro RTV, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współpracę komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.

Źródło: Stor9

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764