logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Parzydło Country Managerem w Goldbach Group

  PR 26.11.2012, przeczytano 1449 razy
ilustracjastrzałka

Szwajcarska grupa mediowa Goldbach Group wybrała Country Managera dla swoich polskich spółek. Stanowisko to objął Marek Parzydło.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-parzydlo-country-managerem-w-goldbach-group,17326,artykul.html

Marek Parzydło nadzoruje działalność dwóch operujących w Polsce spółek, których właścicielem jest Goldbach Group - ARBOmedia Polska Sp. z o.o. oraz Goldbach Interactive (Poland). Nowo mianowany Country Manager odpowiada za wyznaczanie kierunków biznesowych i planowanie długofalowej strategii rozwoju firmy na polskim rynku. Za działalność operacyjną spółek odpowiadają ich dyrektorzy zarządzający. Marek Parzydło będzie raportować bezpośrednio do Kirsten Droessel, Director International Affairs East w Goldbach Group.

Marek Parzydło ma wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesu, wdrażaniu produktów i usług w branży nowych mediów, nowych technologii, a także w zakresie rozwiązań z dziedziny marketingu interaktywnego. Współpracował z wiodącymi w tych obszarach firmami takimi jak: Grupa Onet, Grupa Agora, Grupa TVN czy Grupa Adv.pl. Przez wiele lat prowadził własną firmę doradczą.

Znaczenie polskiego rynku dla Goldbach Group jest na tyle duże, że zdecydowaliśmy się na powołanie Country Managera. Wybraliśmy na to stanowisko Marka Parzydło ze względu na jego duże, poparte sukcesami doświadczenie w branży mediów oraz doskonałą znajomość polskich realiów. Wierzę, że Marek Parzydło był najlepszym kandydatem na to stanowisko oraz że czeka nas długotrwała i satysfakcjonująca współpraca” – mówi Kirsten Droessel, Director International Affairs East w Goldbach Group.

Źródło: ARBOmedia Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warner Bros. Discovery w Polsce świętuje różnorodność i inkluzywność
Warner Bros. Discovery w Polsce, lider rynku medialnego i sygnatariusz Karty Różnorodności, włącza się w obchody Europejskiego Miesiąca Różnorodności 2024. Z tej okazji firma zdecydowała się zorganizować WBD DEI Days, czyli trzydniowe wydarzenie poświęcone różnorodności, równości i inkluzywności. Obfitowało one w inspirujące spotkania i warsztaty,...
FM Scam: nowe oszustwo związane z reklamami audio
Laboratorium DoubleVerify Fraud Lab odkryło, że oszuści stojący za tym nowym schematem fraudowym (który nazwano „FM Scam”) podszyli się pod ponad 500 000 urządzeń, w tym telefony komórkowe, tablety, urządzenia Connected TV (CTV), odtwarzacze audio czy smartwatche. Po raz pierwszy oszuści zastosowali fraud na inteligentnych głośnikach audio.
Radio ZET z udziałem ponad 15 proc.
W ostatniej fali badania Radio Track (II-IV 2024) Radio ZET przebiło granicę 15 proc. udziału w czasie słuchania, uzyskując 15,1 proc.. To najlepszy wynik od fali VI-VIII 2014 roku.
Roszczenia przeciwko TVP za emisje z lat 2016-2023: niemal 10 milionów zł
Niemal 10 milionów złotych – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
Telewizja Polska ma nową Komisję Etyki
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764