logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23

  PR 12.08.2020, przeczytano 1639 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad rozwojem klientów i produktów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-rozycki-awansuje-w-pathfinder-23,388075,artykul.html

Dotychczas Marek Różycki odpowiadał za część kluczowych klientów agencji, od stycznia 2020 – jako Deputy Managing Director Pathfinder 23. Od sierpnia 2020, Marek pokieruje wszystkimi pionami biznesowymi. Z agencją związany jest od 2017 roku. Przed przyjściem do Pathfinder 23, Różycki pracował ponad 10 lat w P&G w Polsce oraz w regionalnych strukturach P&G w Szwajcarii, a następnie w polskim biurze Google.

- Nowa rola Marka jest kolejnym etapem realizacji długofalowego planu mającego na celu wzmocnienie naszej agencji oraz przygotowanie jej do dalszej globalnej ekspansji. Dodatkowo, ten rok postawił przed naszym zespołem skomplikowane strategiczne i budżetowe wyzwania. Zarówno w dotychczasowej współpracy, jak i w bardzo wymagającym biznesowo okresie ostatnich miesięcy, Marek wykazał się ogromnym zaangażowaniem oraz kompetencjami, które naturalnie czynią go najlepszym kandydatem do tej roli – komentuje Julia Dziurbiejko, CEO Pathfinder 23.

- Tam, gdzie nasi klienci widzieli liczne przeszkody, nam udało się znaleźć możliwość rozwoju. Okoliczności przyniosły nam szansę ekspansji na kolejne rynki i kategorie klienckie, czym konsekwentnie wzmacniamy naszą międzynarodową pozycję. Efektem czego między innymi utworzyliśmy dział Business Intelligence & Data Engineering - wspomina Marek Różycki, CCSO Pathfinder 23.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należący do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764