logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marek Różycki awansuje w Pathfinder 23

  PR 12.08.2020, przeczytano 1634 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad rozwojem klientów i produktów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marek-rozycki-awansuje-w-pathfinder-23,388075,artykul.html

Dotychczas Marek Różycki odpowiadał za część kluczowych klientów agencji, od stycznia 2020 – jako Deputy Managing Director Pathfinder 23. Od sierpnia 2020, Marek pokieruje wszystkimi pionami biznesowymi. Z agencją związany jest od 2017 roku. Przed przyjściem do Pathfinder 23, Różycki pracował ponad 10 lat w P&G w Polsce oraz w regionalnych strukturach P&G w Szwajcarii, a następnie w polskim biurze Google.

- Nowa rola Marka jest kolejnym etapem realizacji długofalowego planu mającego na celu wzmocnienie naszej agencji oraz przygotowanie jej do dalszej globalnej ekspansji. Dodatkowo, ten rok postawił przed naszym zespołem skomplikowane strategiczne i budżetowe wyzwania. Zarówno w dotychczasowej współpracy, jak i w bardzo wymagającym biznesowo okresie ostatnich miesięcy, Marek wykazał się ogromnym zaangażowaniem oraz kompetencjami, które naturalnie czynią go najlepszym kandydatem do tej roli – komentuje Julia Dziurbiejko, CEO Pathfinder 23.

- Tam, gdzie nasi klienci widzieli liczne przeszkody, nam udało się znaleźć możliwość rozwoju. Okoliczności przyniosły nam szansę ekspansji na kolejne rynki i kategorie klienckie, czym konsekwentnie wzmacniamy naszą międzynarodową pozycję. Efektem czego między innymi utworzyliśmy dział Business Intelligence & Data Engineering - wspomina Marek Różycki, CCSO Pathfinder 23.

Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należący do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764