Z początkiem sierpnia tego roku, Marek Różycki obejmie nowo utworzone stanowisko Chief Client Service Officer w Pathfinder 23. W nowej roli będzie odpowiadać za wszystkie piony biznesowe agencji. Przy ścisłej współpracy z Maciejem Lissowskim czuwać będzie nad wzmocnieniem operacyjnych struktur Pathfinder 23, zaś z Szymonem Domżałem i Tomaszem Waligórą nad rozwojem klientów i produktów agencji.
Dotychczas Marek Różycki odpowiadał za część kluczowych klientów agencji, od stycznia 2020 – jako Deputy Managing Director Pathfinder 23. Od sierpnia 2020, Marek pokieruje wszystkimi pionami biznesowymi. Z agencją związany jest od 2017 roku. Przed przyjściem do Pathfinder 23, Różycki pracował ponad 10 lat w P&G w Polsce oraz w regionalnych strukturach P&G w Szwajcarii, a następnie w polskim biurze Google.
- Nowa rola Marka jest kolejnym etapem realizacji długofalowego planu mającego na celu wzmocnienie naszej agencji oraz przygotowanie jej do dalszej globalnej ekspansji. Dodatkowo, ten rok postawił przed naszym zespołem skomplikowane strategiczne i budżetowe wyzwania. Zarówno w dotychczasowej współpracy, jak i w bardzo wymagającym biznesowo okresie ostatnich miesięcy, Marek wykazał się ogromnym zaangażowaniem oraz kompetencjami, które naturalnie czynią go najlepszym kandydatem do tej roli – komentuje Julia Dziurbiejko, CEO Pathfinder 23.
- Tam, gdzie nasi klienci widzieli liczne przeszkody, nam udało się znaleźć możliwość rozwoju. Okoliczności przyniosły nam szansę ekspansji na kolejne rynki i kategorie klienckie, czym konsekwentnie wzmacniamy naszą międzynarodową pozycję. Efektem czego między innymi utworzyliśmy dział Business Intelligence & Data Engineering - wspomina Marek Różycki, CCSO Pathfinder 23.
Zespół Pathfinder 23 liczy obecnie 200 osób. Wśród klientów agencji znajdują się między innymi Coty, Bayer, Royal Canin, 3M, Lindt i inni. Agencja należący do Brand New Galaxy (BNG) platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Pathfinder 23 zajmuje się aktywacją marek w obszarze e-commerce.
Źródło: Brand New Galaxy