logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

  PR 12.04.2019, przeczytano 859 razy
ilustracja

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret%2C-malenczuk-i-maserak-wracaja-w-reklamie-nowego-radlera-warka,382076,artykul.html

Warka Radler co roku wprowadza nowe smaki, umacniając się na pozycji lidera w segmencie radlerów. Tegoroczna nowość może jednak zrewolucjonizować ofertę dostępną na sklepowej półce. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie, dzięki czemu gwarantuje goryczkowe orzeźwienie.

- Warka Radler to wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. Wszystko dzięki połączeniu ciemnego piwa oraz cytrynowej lemoniady. Mamy nadzieję, że ten unikalny na polskim rynku produkt zachęci zupełnie nowych konsumentów do spróbowania radlerów od Warki, a także do sięgania po nie poza sezonem letnim, który najbardziej kojarzy się z tą kategorią. Nowy radler to odpowiedź na wysokie wymagania konsumenta i idące za tym zmiany rynkowe. - Ewelina Kawnik Drink Different Brands & Innovation Manager

Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% promuje trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki – Margaret, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Maserak. Tym razem wracają, aby w bardzo humorystyczny sposób powitać nowy produkt i przedstawić jego zalety.

Nowego Radlera od Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Dodatkowo, kampania uzyska wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny OPUS, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja TWIN, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami – Say Hi. Sampligi organizuje EAT Me. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764