logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

  PR 12.04.2019, przeczytano 1011 razy
ilustracja

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret%2C-malenczuk-i-maserak-wracaja-w-reklamie-nowego-radlera-warka,382076,artykul.html

Warka Radler co roku wprowadza nowe smaki, umacniając się na pozycji lidera w segmencie radlerów. Tegoroczna nowość może jednak zrewolucjonizować ofertę dostępną na sklepowej półce. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie, dzięki czemu gwarantuje goryczkowe orzeźwienie.

- Warka Radler to wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. Wszystko dzięki połączeniu ciemnego piwa oraz cytrynowej lemoniady. Mamy nadzieję, że ten unikalny na polskim rynku produkt zachęci zupełnie nowych konsumentów do spróbowania radlerów od Warki, a także do sięgania po nie poza sezonem letnim, który najbardziej kojarzy się z tą kategorią. Nowy radler to odpowiedź na wysokie wymagania konsumenta i idące za tym zmiany rynkowe. - Ewelina Kawnik Drink Different Brands & Innovation Manager

Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% promuje trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki – Margaret, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Maserak. Tym razem wracają, aby w bardzo humorystyczny sposób powitać nowy produkt i przedstawić jego zalety.

Nowego Radlera od Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Dodatkowo, kampania uzyska wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny OPUS, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja TWIN, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami – Say Hi. Sampligi organizuje EAT Me. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
Benq RP02 – nowa seria interaktywnych monitorów 4K UHD
BenQ wprowadził na polski rynek serię trzech wielkoformatowych monitorów interaktywnych o rozdzielczości 4K UHD: RP6502, RP7502 i RP8602 o przekątnych ekranu odpowiednio 65, 75 i 86 cali. Monitory wyposażono, w niespotykane dotąd w monitorach, czujniki stężenia dwutlenku węgla (CO2) oraz pyłów PM 2,5 i PM 10. Monitorują one nieprzerwanie stan powietrza i sygnalizują...
Lipton Ice Tea wprowadza do obiegu w Polsce butelki wykonane w 100% z recyklingu

Lipton Ice Tea, lider na rynku herbaty mrożonej w Polsce, wprowadza do obiegu butelki w 100% wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego w całości z recyklingu. W ten sposób marka chce zminimalizować w swoich procesach produkcji wykorzystanie surowca pierwotnego i przejść na model obiegu zamkniętego. Działania te są elementem programu zrównoważonego rozwoju...
Multisport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych
Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764