logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

  PR 12.04.2019, przeczytano 1425 razy
ilustracja

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret%2C-malenczuk-i-maserak-wracaja-w-reklamie-nowego-radlera-warka,382076,artykul.html

Warka Radler co roku wprowadza nowe smaki, umacniając się na pozycji lidera w segmencie radlerów. Tegoroczna nowość może jednak zrewolucjonizować ofertę dostępną na sklepowej półce. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie, dzięki czemu gwarantuje goryczkowe orzeźwienie.

- Warka Radler to wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. Wszystko dzięki połączeniu ciemnego piwa oraz cytrynowej lemoniady. Mamy nadzieję, że ten unikalny na polskim rynku produkt zachęci zupełnie nowych konsumentów do spróbowania radlerów od Warki, a także do sięgania po nie poza sezonem letnim, który najbardziej kojarzy się z tą kategorią. Nowy radler to odpowiedź na wysokie wymagania konsumenta i idące za tym zmiany rynkowe. - Ewelina Kawnik Drink Different Brands & Innovation Manager

Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% promuje trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki – Margaret, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Maserak. Tym razem wracają, aby w bardzo humorystyczny sposób powitać nowy produkt i przedstawić jego zalety.

Nowego Radlera od Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Dodatkowo, kampania uzyska wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny OPUS, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja TWIN, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami – Say Hi. Sampligi organizuje EAT Me. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764