logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie nowego radlera Warka

  PR 12.04.2019, przeczytano 939 razy
ilustracja

Warka Radler wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret%2C-malenczuk-i-maserak-wracaja-w-reklamie-nowego-radlera-warka,382076,artykul.html

Warka Radler co roku wprowadza nowe smaki, umacniając się na pozycji lidera w segmencie radlerów. Tegoroczna nowość może jednak zrewolucjonizować ofertę dostępną na sklepowej półce. Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% to pierwszy w Polsce radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie, dzięki czemu gwarantuje goryczkowe orzeźwienie.

- Warka Radler to wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak. Wszystko dzięki połączeniu ciemnego piwa oraz cytrynowej lemoniady. Mamy nadzieję, że ten unikalny na polskim rynku produkt zachęci zupełnie nowych konsumentów do spróbowania radlerów od Warki, a także do sięgania po nie poza sezonem letnim, który najbardziej kojarzy się z tą kategorią. Nowy radler to odpowiedź na wysokie wymagania konsumenta i idące za tym zmiany rynkowe. - Ewelina Kawnik Drink Different Brands & Innovation Manager

Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% promuje trio znane z wcześniejszych działań reklamowych dla marki – Margaret, Maciej Maleńczuk oraz Rafał Maserak. Tym razem wracają, aby w bardzo humorystyczny sposób powitać nowy produkt i przedstawić jego zalety.

Nowego Radlera od Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Dodatkowo, kampania uzyska wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada LVOV, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny OPUS, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja TWIN, a za marketing rekomendacji i współpracę z influencerami – Say Hi. Sampligi organizuje EAT Me. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764