logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler

  PR 20.04.2018, przeczytano 2046 razy
ilustracjastrzałka

W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret%2C-maserak-i-malenczuk-w-kampanii-warka-radler,36243,artykul.html

To będzie prawdziwie letnie uderzenie marki Warka Radler 0.0%. Do udziału w spocie promującym nową linię Warki Radler 0.0% zostały zaproszone gorące nazwiska polskiej sceny: popularna piosenkarka Margaret, pełen pozytywnej energii tancerz Rafał Maserak oraz doskonale znany wszystkim w Polsce, kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk.

- W nowym spocie bezalkoholowej Warki Radler 0.0% gwiazdy pokazane zostały z przymrużeniem oka, na pełnym luzie, który towarzyszy nam kiedy nadchodzi sezon wiosenno-letni. Wtedy wszyscy więcej podróżujemy, spędzamy czas na plaży, ale także poszukujemy wolnych chwil na relaks i odprężenie każdego dnia, podczas  wiosennych i letnich godzin popołudniowych, zanim nadejdzie wieczór. Nowe smaki Warki Radler 0.0% zapewnią orzeźwienie, lekkość i luz w wielu sytuacjach, nie tylko wieczorem, w weekend czy na wakacjach. Warkę Radler 0.0% możemy wypić o każdej porze dnia – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka.

W tym roku na rynku pojawiły się również dwa nowe warianty Warki Radler 0.0%. Do znanej już cytryny dołączyły: jabłko z miętą i grejpfrut z pomarańczą. Zarówno nowe smaki jak i pozostałe warianty dostępne są w nowej szacie graficznej zaprojektowanej przez agencję BNA.

Kreację nowej komunikacji z udziałem gwiazd przygotowała Agencja Lvov. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, operatorką była Maria Zbąska. Projekt zrealizował dom produkcyjny Papaya, postprodukcję wykonał Televisor,  a udźwiękowieniem zajęło się Studio Rytmika. Media zaplanował zespół z domu mediowego Starcom. Za działania w kanale digital odpowiada Agencja TWIN. Wsparcie PR oraz współpracę z Influencerami zapewni Warce Radler 0.0% Agencja PR ROOM.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764