logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorkami marki Semilac

  PR 22.03.2018, przeczytano 1065 razy
ilustracjastrzałka

Semilac, polska marka lakierów hybrydowych należąca do spółki Nesperta, rozpoczęła współpracę z nową ambasadorką, Agnieszką Woźniak-Starak. Znana dziennikarka telewizyjna dołączyła do Margaret, dotychczasowej ambasadorki Semilac, tworząc z nią wyjątkowy duet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret-i-agnieszka-wozniak-starak-ambasadorkami-marki-semilac,35889,artykul.html

Dotychczasowa ambasadorka Semilac – Margaret – to utalentowana i barwna artystka, która w codziennej pracy stawia na profesjonalizm. Jej zeszłoroczne autorskie kolekcje lakierów hybrydowych SemiBeats by Margaret oraz Legendary Six, spotkały się z dużym zainteresowaniem, dając niemal nieograniczone możliwości zabawy kolorami i łączenia ich w modowych stylizacjach.

W tym roku do świata Semilac dołączyła również piękna i stanowcza kobieta z charakterem, popularna dziennikarka telewizyjna, Agnieszka Woźniak-Starak, która dla wielu kobiet jest uosobieniem klasy i stylu.

– Jako marka niezwykle cenimy sobie długofalowe współprace oparte na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Dlatego było dla nas jasne, że Margaret pozostanie ambasadorką marki lakierów hybrydowych Semilac. W tym roku postanowiliśmy zaangażować również Agnieszkę Woźniak-Starak, która podobnie jak Margaret jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Obie Panie znane są z tego, że sięgają po sprawdzone marki, wyróżniające się wysoką jakością. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter naszej marki i podkreśla jej profesjonalizm. Panie prywatnie bardzo się lubią i z pewnością zaskoczą nas w tym roku niejednym wspólnym projektem dla Semilac! – mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu Semilac.

W ramach współpracy z ambasadorkami planowane jest wykorzystanie ich wizerunku w materiałach ATL, BTL i akcjach specjalnych marki lakierów hybrydowych Semilac. Strony nie zdradzają, na jaki czas podpisano kontrakty.

Źródło: Semilac

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764