logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Margaret śpiewa dla Atomówek z Cartoon Network

  PR 06.07.2016, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Cartoon Network zaprosił Margaret do nagrania polskiej wersji utworu promującego nową serię „Atomówek”. Kreskówka wróciła na antenę stacji w kwietniu tego roku, a 25 lipca ruszają kolejne, premierowe odcinki pierwszego sezonu serialu.  Z tej okazji na kanale YouTube Cartoon Network pojawiła się specjalna wersja teledysku do tytułowej piosenki z udziałem polskiej wokalistki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/margaret-spiewa-dla-atomowek-z-cartoon-network,29209,artykul.html

Zupełnie nowym odcinkom serialu w wersji amerykańskiej towarzyszy żywiołowy utwór punkowego zespołu Tacocat - „Who’s got the power?” To muzyczna opowieść o sile, odwadze i walce ze złem, które są mottem przewodnim głównych bohaterek kreskówki: Bójki, Bajki oraz Brawurki. Specjalnie dla polskich widzów napisano polski tekst piosenki, a do zaśpiewania i nagrania utworu stacja zaprosiła polską gwiazdę muzyki pop, Margaret.

- Nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Margaret, która łączy w sobie wzorcowe cechy spod znaku Girl Power, powinna być głosem nowych Atomówek. Jest uosobieniem przebojowości, talentu i niesamowitego wdzięku. I dokładnie takie są główne bohaterki serialu: Bójka, Bajka i Brawurka - komentuje Barbara Izowska-Jędrych, PR& Marketing Manager z Turner Broadcasting System Poland, nadawcy stacji Cartoon Network.

Do polskiej piosenki przewodniej „Atomówek” Cartoon Network przygotował również teledysk:

Piosenki Margaret zajmują czołowe miejsca na polskich listach przebojów. Popularna wokalistka jest laureatką wielu prestiżowych nagród, jak: MTV Europe Music Awards, Kids’ Choice Awards, Eska Music Awards, SuperJedynki. „Atomówki” to kolejne wyzwanie w jej karierze, po ubiegłorocznej premierze nastrojowego, jazzowego albumu „Just The Two Of Us” w duecie z Mattem Duskiem.

Premiera kolejnych, zupełnie nowych odcinków serialu o przygodach Bójki, Bajki i Brawurki 25 lipca o godz. 17:55 na antenie Cartoon Network. Emisja od poniedziałku do piątku o godz. 17:55. Atomówkowe gry, aplikacje, w tym Powerpuff Yourself, z którego skorzystało tysiące osób na całym świecie oraz quizy i wideo są dostępne na: http://thepowerpuffgirls.cartoonnetwork.pl

Źródło: Turner Broadcasting System Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764