logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Maria Seges-Ślepowrońska w zespole Attention Marketing

  PR 03.11.2022, przeczytano 704 razy
ilustracja

Od listopada do agencji Attention Marketing dołącza Maria Seges-Ślepowrońska obejmując stanowisko Attention Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/maria-seges-slepowronska-w-zespole-attention-marketing,397828,artykul.html

W Attention Marketing Maria Seges-Ślepowrońska odpowiedzialna będzie za komunikację korporacyjną wybranych klientów z portfolio firmy, przygotowywanie i realizacje strategii, planów, analiz i raportów komunikacyjnych oraz bieżące doradztwo w obszarze PR i marketingu.

Dotychczasowe doświadczenie zdobyła m.in. w Biurze Prasowym Narodowego Banku Polskiego, w którym odpowiedzialna była za bieżące kontakty z mediami, organizację spotkań oraz konferencji, a także pełny monitoring mediów. Do głównych projektów Marii Seges-Ślepowrońskiej należała organizacja Konkursu im. Władysława Grabskiego dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych.

Źródło: Attention Marketing sp. z o.o.

www.attentionmarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764