logo
WIADOMOŚCI

Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

Mateusz Zawiślak  PR 07.12.2017, przeczytano 306 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marine-harvest-polska-s.a.-rozpoczyna-wspolprace-z-codemedia,34771,artykul.html

Marine Harvest Polska S.A. specjalizuje się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Dzięki pełnej kontroli zarówno nad procesem hodowlanym jak i przetwórczym spółka jest w stanie zagwarantować najwyższą jakość swoich produktów.

Współpraca Marine Harvest z Codmedia będzie miała na celu długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku marek z portfolio grupy, ale również wsparcie sprzedażowe poszczególnych linii produktowych. 

- Marine Harvest Polska S.A. dostarcza produkty najwyższej jakości. Charakteryzujące się wysoką zawartością kwasu Omega 3. Na profilach marki w social media staramy się podkreślać właśnie tę wyjątkowość – mówi Marta Gilbas, Codemedia. W przyszłości chcemy zorganizować wiele akcji, które – mamy nadzieje – zaskoczą nie jednego użytkownika. Na chwilę obecną możemy jedynie zdradzić, że planujemy współprace z influencerami, optymalizację strony www oraz content marketing – dodaje.

- Przewidujemy, że nasza firma do 2021 roku stanie się wiodącym dostawcą świeżych i mrożonych  ryb na polskim rynku. Zależy nam na propagowaniu zdrowego trybu życia z diety, która zwiera najwyższej jakości produkty Dlatego powierzyliśmy promocję naszej firmy domu mediowemu Codemedia, który świetnie rozumie nasze potrzeb.– mówi Emilia Schomburg, Marine Harvest Polska S.A.

Obecne działania zaplanowane są do końca bieżącego roku. Od nowego roku Codemedia będzie odpowiedzialne za stworzenie kompleksowej strategii z wykorzystaniem szerokiego mixu mediowego.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 162 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone