logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

  PR 07.12.2017, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marine-harvest-polska-s.a.-rozpoczyna-wspolprace-z-codemedia,34771,artykul.html

Marine Harvest Polska S.A. specjalizuje się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Dzięki pełnej kontroli zarówno nad procesem hodowlanym jak i przetwórczym spółka jest w stanie zagwarantować najwyższą jakość swoich produktów.

Współpraca Marine Harvest z Codmedia będzie miała na celu długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku marek z portfolio grupy, ale również wsparcie sprzedażowe poszczególnych linii produktowych. 

- Marine Harvest Polska S.A. dostarcza produkty najwyższej jakości. Charakteryzujące się wysoką zawartością kwasu Omega 3. Na profilach marki w social media staramy się podkreślać właśnie tę wyjątkowość – mówi Marta Gilbas, Codemedia. W przyszłości chcemy zorganizować wiele akcji, które – mamy nadzieje – zaskoczą nie jednego użytkownika. Na chwilę obecną możemy jedynie zdradzić, że planujemy współprace z influencerami, optymalizację strony www oraz content marketing – dodaje.

- Przewidujemy, że nasza firma do 2021 roku stanie się wiodącym dostawcą świeżych i mrożonych  ryb na polskim rynku. Zależy nam na propagowaniu zdrowego trybu życia z diety, która zwiera najwyższej jakości produkty Dlatego powierzyliśmy promocję naszej firmy domu mediowemu Codemedia, który świetnie rozumie nasze potrzeb.– mówi Emilia Schomburg, Marine Harvest Polska S.A.

Obecne działania zaplanowane są do końca bieżącego roku. Od nowego roku Codemedia będzie odpowiedzialne za stworzenie kompleksowej strategii z wykorzystaniem szerokiego mixu mediowego.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764