logo
WIADOMOŚCI

Marine Harvest Polska S.A. rozpoczyna współpracę z Codemedia

  PR 07.12.2017, przeczytano 338 razy
ilustracjastrzałka

Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marine-harvest-polska-s.a.-rozpoczyna-wspolprace-z-codemedia,34771,artykul.html

Marine Harvest Polska S.A. specjalizuje się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Dzięki pełnej kontroli zarówno nad procesem hodowlanym jak i przetwórczym spółka jest w stanie zagwarantować najwyższą jakość swoich produktów.

Współpraca Marine Harvest z Codmedia będzie miała na celu długofalowe budowanie pozytywnego wizerunku marek z portfolio grupy, ale również wsparcie sprzedażowe poszczególnych linii produktowych. 

- Marine Harvest Polska S.A. dostarcza produkty najwyższej jakości. Charakteryzujące się wysoką zawartością kwasu Omega 3. Na profilach marki w social media staramy się podkreślać właśnie tę wyjątkowość – mówi Marta Gilbas, Codemedia. W przyszłości chcemy zorganizować wiele akcji, które – mamy nadzieje – zaskoczą nie jednego użytkownika. Na chwilę obecną możemy jedynie zdradzić, że planujemy współprace z influencerami, optymalizację strony www oraz content marketing – dodaje.

- Przewidujemy, że nasza firma do 2021 roku stanie się wiodącym dostawcą świeżych i mrożonych  ryb na polskim rynku. Zależy nam na propagowaniu zdrowego trybu życia z diety, która zwiera najwyższej jakości produkty Dlatego powierzyliśmy promocję naszej firmy domu mediowemu Codemedia, który świetnie rozumie nasze potrzeb.– mówi Emilia Schomburg, Marine Harvest Polska S.A.

Obecne działania zaplanowane są do końca bieżącego roku. Od nowego roku Codemedia będzie odpowiedzialne za stworzenie kompleksowej strategii z wykorzystaniem szerokiego mixu mediowego.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Założycielka przychodni Animal Center wystąpiła w kampanii T-mobile
Kiedy Zofia Gaińska postanowiła założyć własną przychodnię weterynaryjną specjalizującą się w rehabilitacji zwierząt, w Polsce ta dziedzina dopiero kiełkowała. Dziś Animal Center to już dwie placówki w Warszawie oraz kilkanaście tysięcy fanów w mediach społecznościowych. W codziennym kontakcie z klientami Zofia wykorzystuje możliwości internetu, a ostatnio wystąpiła...
Automatic Letter Bender z kompleksową obsługą klienta
Mocną stroną firmy Automatic Letter Bender jest szeroka, kompletna oferta obejmująca zaawansowane technologicznie giętarki do liter 3d, wysokiej jakości plotery frezujące CNC Router Black Series, spawarkę laserową oraz akcesoria do budowy liter 3d– taśmy, kleje, ręczne narzędzia. Jesteśmy znani również z efektywnego serwisu i szybko reagującego Działu Obsługi Klienta.
Brandglow dla Ministerstwa Cyfryzacji
„e-Zamówienia, elektroniczne zamówienia publiczne” to program realizowany przy wsparciu Unii Europejskiej, mający na celu usprawnienie i przyspieszenie procedur związanych z zamówieniami publicznymi. W ramach programu powstanie szereg udogodnień, które z jednej strony pomogą oferentom na prezentację ich ofert z drugiej - instytucjom nadzorującym, pozwolą na pełną kontrolę nad...
Oddział Dziecięcy makowskiego szpitala pełen barw
Dzięki autorskiemu programowi społecznemu FFiL Śnieżka SA „Dziecięcy świat w kolorach”, Oddział Dziecięcy szpitala w Makowie Mazowieckim zyskał nowe oblicze. Jego sale i korytarz ozdobiły kolorowe malunki, wśród których znajdziemy m.in. motywy barwnej łąki z akcentem czerwonych maków, nawiązujących do nazwy miasta. Uroczyste otwarcie odmalowanej...
50 czujników od Eurobanku: 2. edycja kampanii #Bezsmogu
Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański - to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć tu i teraz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone