logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariola Kucharska Dyrektorem e-Commerce w Ringier Axel Springer Polska

  PR 08.07.2021, przeczytano 317 razy

Z początkiem lipca Mariola Kucharska objęła stanowisko Dyrektora e-Commerce w Ringier Axel Springer Polska. Mateusz Łukianiuk, pełniący tę funkcję od maja 2019 r., rozstaje się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariola-kucharska-dyrektorem-e-commerce-w-ringier-axel-springer-polska,392196,artykul.html

Mariola Kucharska będzie odpowiedzialna za zarządzanie operacyjne oraz kreowanie wizji rozwoju kanału e-commerce i będzie zarządzać następującymi zespołami w obszarze e-commerce: Skąpiec, Opineo, Moneteasy, Lamoda, Content Comerce. Mariola Kucharska będzie odpowiedzialna za określanie strategii i celów biznesowych, monitoring i analizę efektów prowadzonych działań, wdrażanie nowych rozwiązań dla podnoszenia efektywności platformy e-commerce, a także bieżącą analizę rynku, konkurencji i trendów w obszarze e-commerce.

Mariola Kucharska będzie raportować bezpośrednio do Jovana Protica, COO i członka Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Mariola Kucharska ma 12-letnie doświadczenie w budowaniu oraz skalowaniu biznesów internetowych zarówno w strukturach startup’owych, jak i korporacyjnych zdobyte w największych podmiotach mediowych w Polsce. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Agora S.A., gdzie jako Dyrektor ds. rozwoju biznesu e-commerce odpowiadała za wdrożenie strategii, stworzenie nowych produktów oraz ich monetyzację.

W latach 2015-2018 zajmowała się rozwojem produktowo-biznesowym serwisów z portfolio Wirtualnej Polski (lifestyle, zdrowie i parenting, rozrywka). Wcześniej przez 6 lat pracowała w Grupie NextWeb Media na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, gdzie uczestniczyła w budowaniu oraz monetyzacji kilku startup’ów internetowych (m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764