logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Fronia w Reprografie

  PR 30.10.2018, przeczytano 1107 razy

W październiku br rozpoczął pracę w firmie Reprograf pan Mariusz Fronia na stanowisku Product Managera w zakresie sprzedaży materiałów do druku wielkoformatowego. Jest to dział szybko rozwijający się i wymagający dynamicznych zmian, co jest powodem zatrudnienia kolejnej osoby z doświadczeniem i znajomością specyfiki tej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-fronia-w-reprografie,379960,artykul.html

Reprograf posiada bogate portfolio podłoży do druku z różnych technologiach: UV, sublimacja, latex oraz solvent. Oferuje tekstylia, banery, papiery, folie, tapety oraz tusze, co sprawia że jest jednym z wiodących dostawców na rynku wielkoformatowym.
 

Mariusz Fronia ma bogate, ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami wielkoformatowymi oraz w sprzedaży w firmach, działających na tym rynku. W swojej karierze zawodowej współpracował zarówno z dostawcami europejskimi, jak i azjatyckimi, co oczywiście będzie miał okazję wykorzystać w Reprograf S.A.

Prywatnie pan Mariusz interesuje się fotografią, szczególnie krajobrazów oraz pasjonują go zdjęcia nocne. Lubi stawiać sobie „wysoko poprzeczkę”, podejmować nowe wyzwania i z pasją je realizować. Poza fotografią, w wolnym czasie lubi podróżować, szczególnie w regiony górskie, obejrzeć dobry film lub przeczytać książkę.

Źródło: Reprograf S.A.

www.repograf.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Reprograf

(Monika Szymańska)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764