logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Fronia w Reprografie

  PR 30.10.2018, przeczytano 1698 razy

W październiku br rozpoczął pracę w firmie Reprograf pan Mariusz Fronia na stanowisku Product Managera w zakresie sprzedaży materiałów do druku wielkoformatowego. Jest to dział szybko rozwijający się i wymagający dynamicznych zmian, co jest powodem zatrudnienia kolejnej osoby z doświadczeniem i znajomością specyfiki tej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-fronia-w-reprografie,379960,artykul.html

Reprograf posiada bogate portfolio podłoży do druku z różnych technologiach: UV, sublimacja, latex oraz solvent. Oferuje tekstylia, banery, papiery, folie, tapety oraz tusze, co sprawia że jest jednym z wiodących dostawców na rynku wielkoformatowym.
 

Mariusz Fronia ma bogate, ponad 14-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami wielkoformatowymi oraz w sprzedaży w firmach, działających na tym rynku. W swojej karierze zawodowej współpracował zarówno z dostawcami europejskimi, jak i azjatyckimi, co oczywiście będzie miał okazję wykorzystać w Reprograf S.A.

Prywatnie pan Mariusz interesuje się fotografią, szczególnie krajobrazów oraz pasjonują go zdjęcia nocne. Lubi stawiać sobie „wysoko poprzeczkę”, podejmować nowe wyzwania i z pasją je realizować. Poza fotografią, w wolnym czasie lubi podróżować, szczególnie w regiony górskie, obejrzeć dobry film lub przeczytać książkę.

Źródło: Reprograf S.A.

www.repograf.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Reprograf

(Monika Szymańska)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764