logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Kaźmierczak nowym Dyrektorem Sprzedaży w Inteliwise

  PR 23.10.2018, przeczytano 779 razy

W drodze do nowych kontraktów na rynku globalnym do zespołu InteliWISE dołączył Mariusz Kaźmierczak, który objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-kazmierczak-nowym-dyrektorem-sprzedazy-w-inteliwise,379834,artykul.html

Do obowiązków Mariusza Kaźmierczaka będzie należało tworzenie strategii oraz organizacja i zarządzanie siecią sprzedaży krajowej i zagranicznej. W InteliWISE będzie odpowiadał za rozwój i umacnianie pozycji, jaką firmie udało się już zdobyć przez ostatnie 12 lat działalności.

Mariusz Kaźmierczak to manager z wieloletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży i e-commerce. Dotychczas zarządzał firmą Endo, gdzie odpowiadał za strategię krótko i długoterminową oraz rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych. Wcześniej obejmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w spółce Gruper.pl (2012-2015) oraz Dyrektora Sprzedaży w Commerce Group (Zumi) w grupie Onet. W latach 1998-2009 zajmował kierownicze stanowiska w Eden Springs.

- Potencjał sztucznej inteligencji dostrzega coraz więcej firm, a w InteliWISE realizujemy plan wzmocnienia zespołu, ponieważ stoimy przed całkiem nową fazą rozwoju i dalszej ekspansji na rynek globalny. Mariusz Kaźmierczak ma potężne doświadczenie w ramach dużych projektów z pogranicza e-commerce oraz obsługi klienta – komentuje Marcin Strzałkowski, Założyciel InteliWISE.

Źródło: InteliWISE


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MMInteliWISE

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764