logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Kukwa dołącza do zespołu Amplifi

  PR 24.09.2019, przeczytano 418 razy

Z początkiem września do Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując stanowisko Head of Multiscreen Investment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-kukwa-dolacza-do-zespolu-amplifi,384089,artykul.html

W ramach pełnionych obowiązków Mariusz odpowiedzialny będzie za koordynację inwestycji multiscreen Grupy Dentsu. Na stanowisku tym ściśle współpracować będzie z pozostałymi spółkami Grupy, tj.: Carat, Vizeum, dentsu X, Amnet, iProspect oraz z Partnerami Amplifi, w celu dostarczania Klientom, jak najlepszych rozwiązań biznesowych oraz optymalizacji inwestycji w Video.

W ramach nowego stanowiska, Mariusz raportować będzie do Beaty Dąbrowskiej (Head of Amplifi).

Swoją przygodę z Dentsu Aegis Network Polska Mariusz rozpoczął 7 lat temu przychodząc do domu mediowego Carat a następnie w roku 2013 dołączając do Vizeum, gdzie odpowiedzialny był za wypełnianie warunków kontraktowych najważniejszych klientów, takich jak Grupa Cyfrowy Polsat, Ferrero, Sephora czy Calzedonia. Jako aktywny członek TV Stack brał również czynny udział w rozwoju nowych narzędzi telewizyjnych oraz podejścia multiscreen w Grupie.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764