logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Mika odpowiedzialny za New Business w Newspoint

  PR 26.06.2018, przeczytano 945 razy

Mariusz Mika przeszedł z Datarino do Newspoint – firmy zajmującej się monitoringiem mediów, analityką influencerów i big data. Objął w niej stanowisko Head of New Business. Rolą Mariusza będzie pozyskiwanie nowych klientów na kompleksowe usługi analityczne oparte na danych z monitoringu oraz zwiększenie skali przychodów Newspoint.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-mika-odpowiedzialny-za-new-business-w-newspoint,37032,artykul.html

Mariusz Mika w swoim dotychczasowym portfolio zawodowym pozyskiwał i obsługiwał m.in. takie marki, jak: IKEA, Ambasada Austrii, Ambasada Szwajcarii, Ambasada Niemiec, Stena Line, ITAKA, Giant Polska, Go Sport, Decathlon, Euro RTV AGD, FFiL ŚNIEŻKA, BRW SA. W pracy interesuje go dostarczanie wartości dodanej klientowi. Uważa, że oferowanie wiedzy klientowi wraz z wariantem jego użycia daje szerokie możliwości wykorzystania usług/produktów na rynku, na którym przyszło mu działać.

- Lubię, gdy dostarczana przeze mnie wartość buduje przewagę konkurencyjną klienta. W sprzedaży bardzo cenię model oferowany przez metodologię Davida Sandlera, która zakłada docieranie do sedna tematu, humanizuje relacje biznesowe, a także porządkuje proces sprzedaży. Bliska jest mi także idea „wyróżnij się albo zgiń” budowana na osobowości człowieka – dodaje Mariusz Mika.

Pod koniec 2017 Newspoint zaprezentował nowy panel użytkownika z modułem influencerów i metadanymi, a równolegle, kompleksowo zmienił identyfikację wizualną – wprowadził nowe logo, standardy prezentacji i nową stronę www. Nowy panel Newspoint dostępny jest w modelu SaaS dla użytkowników z całego świata (Newspoint monitoruje 75 języków ze 170 krajów).

- Mariusz ma za zadanie znaczne zwiększenie skali biznesu Newspoint z monitoringu mediów i analityki influencerów głównie z rynku agencyjnego i dużych klientów końcowych, w tym z rynków zagranicznych. Do zadań Mariusza należeć będzie pozyskiwanie nowych klientów na kompleksowe usługi analityczne oparte na danych uzyskiwanych dzięki narzędziu Newspoint, rozwój nowych obszarów biznesowych Newspoint, takich jak wykorzystanie analityki big data w content marketingu, nawiązywanie partnerstw usprawniających procesy sprzedaży i pomagających zwiększyć skalę przychodów spółki – mówi CEO Newspoint Robert Stalmach.

Z digitalem Mariusz Mika związany jest od 2004 roku. Początki jego kariery to Eniro Polska, następnie ponad 10 lat w spółce Netsprint i ostatnio Datarino Group. Magister historii Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył również studia podyplomowe z zakresu zarządzania w reklamie i zarządzania nowoczesną firmą. Posiadacz międzynarodowego certyfikatu ILM 5 wydanego przez The Institute of Leadership and Management w Londynie. Prywatnie mąż jednej żony, tato trójki dzieci, uwielbia górskie rodzinne wędrowanie, spędzanie wspólnego czasu z rodziną, pływanie kajakiem. Miłośnik dźwięku klasycznych gitar, skrzypiec i fortepianu. Entuzjasta roweru, jako środka lokomocji. Orędownik wzmocnienia męskich wartości w dzisiejszym życiu.

Źródło: Newspoint

www.newspoint.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764