logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Nowik zastępcą szefa informacji Radia Zet

  PR 04.09.2023, przeczytano 277 razy
ilustracjastrzałka

Do zespołu Radia ZET dołączył Mariusz Nowik. Objął stanowisko zastępcy dyrektora informacji Radia ZET.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-nowik-zastepca-szefa-informacji-radia-zet,401261,artykul.html

Od 4 sierpnia br. Działem Informacji Radia ZET kieruje Anna Augustyn. Od września ma dwóch zastępców, którzy będą wspierać ją w zarządzaniu i organizacji pracy zespołu dziennikarzy newsowych, a także w koordynacji współpracy z redakcją Radiozet.pl. Na stanowisku pozostanie Paweł Truszczyński, do którego dołączył Mariusz Nowik.

Nowik jest dziennikarzem z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez ostatnie sześć lat pracował jako wydawca strony głównej portalu TVN24.pl. Wcześniej był związany m.in. z "Dziennikiem Gazetą Prawną" (2012-2017) i tygodnikiem "Przekrój" (2011-2012), gdzie kierował działem kraj i świat. Jako dziennikarz newsowy zajmował się tematami miejskimi, społecznymi i politycznymi. W mediach internetowych pracował głównie jako wydawca. Z wykształcenia historyk. Jest autorem książek o tematyce II wojny światowej. W "Newsweek Historia" prowadzi autorski dział z recenzjami książek historycznych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN24 na czele najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Stacja TVN24 po raz pierwszy w tym roku została liderem rankingu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, w październiku 2023 roku odnotowała ona ponad 4,9 tys. cytowań przez inne redakcje. Na drugim miejscu plasuje się RMF FM z liczbą ponad 4,4 tys. wzmianek. Trzecią pozycję zajmuje Rzeczpospolita, do informacji której odnoszono...
Dostęp do platform streamingowych wideo deklaruje dwóch na trzech Polaków, a z płatnych serwisów muzycznych korzysta dwóch na pięciu konsumentów. Zaawansowanie technologiczne mieszkańców Polski przejawia się w różnych sferach życia – konsumpcji treści, pomiarze stanu zdrowia czy wykorzystaniu nowych możliwości smartfonów....
Serwisy Gremi Media: 2 mln nowych użytkowników w rok
Gremi Media zanotowała dynamiczny wzrost, osiągając w listopadzie 6,45 miliona realnych użytkowników. To znaczący skok o ponad 2 miliony nowych czytelników w ciągu roku. Jeszcze dynamiczniej rosnąca liczba odsłon generowanych przez użytkowników świadczy o rosnącym zaangażowaniu społeczności korzystającej z treści Gremi Media.
„Wyborcza” i Fundacja Geremka podsumowują drugą edycję szkolenia dla dziennikarzy
3 dni, 18 młodych dziennikarzy i dziennikarek oraz 12 prowadzących – zakończyła się druga edycja szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych adeptów dziennikarstwa. Zorganizowały je “Wyborcza” i Fundacja Centrum im. prof. Bronisława Geremka.  
TVN Media Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2023
Według Raportu Specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, TVN Media po raz kolejny zostało uznane przez reklamodawców za Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku. Spółka jest liderem we wszystkich badanych obszarach. Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik, który osiągnięto na przestrzeni 20 lat...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764