logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung

  PR 01.12.2023, przeczytano 343 razy
ilustracja

Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą kategorią pralnictwa idealnie wpisuje się w te potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-przybylski-nowym-ambasadorem-samsung,402306,artykul.html

Wyjątkowe projekty wymagają wyjątkowej pielęgnacji

Mariusz Przybylski pokazał swoją nową kolekcję „wild gender”. Punktem wyjścia i główną inspiracją do stworzenia kolekcji jest aspekt płci. Czyli projektując damską część kolekcji projektant sięga do męskiej szafy i atrybutów szeroko rozumianej męskości i odwrotnie męską część kolekcji ma w sobie wiele pierwiastków zaczerpniętych z damskiej garderoby. Ta kolekcja to swego rodzaju dialog z odbiorcą na temat tego gdzie leży dziś granica między modą damską a męska i czy ta granica dziś jeszcze jest i ma rację bytu.

Każda wyjątkowa stylizacja wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego też, goście pokazu Mariusza Przybylskiego mogli odwiedzić strefę Samsung, w której znajdowały się szafy parowe AirDresser oraz pralki i suszarki Bespoke posiadające szereg funkcji pomagających  dbać o nawet najbardziej wymagające kreacje. Szafa parowa Samsung AirDresser jest wyposażona w aż 20 programów, dla ubrań zimowych marynarek i garniturów, ale również kurtek skórzanych i delikatnej odzieży. Natomiast jeśli nie wiemy jaki program wybrać z pomocą przychodzi nam tryb “Moja Szafa” dostępny w aplikacji SmartThings [1] do inteligentnego zarządzania domem, w którym wprowadzimy informacje o odzieży i pobierzemy rekomendacje dotyczące jej właściwej pielęgnacji.

Podczas tworzenia swoich kolekcji zawsze stawiam na najlepszej najwyższej jakości tkaniny czyli wełny, kaszmiry, jedwabie, aksamity a także zostały wykonane ręczne hafty. To materiały, które sprawiają, że każda kreacja wygląda świetnie, a ich jakość jest ponadczasowa. Ale trzeba pamiętać, że takie tkaniny wymagają też odpowiedniej pielęgnacji. I tu właśnie technologia spotyka się ze światem mody. Współpraca z Samsung to partnerstwo dzięki któremu podkreślamy jak istotna jest troska o swoją garderobę – podkreśla Mariusz Przybylski.

Współpraca komercyjna z projektantem będzie trwała przez rok. Działania obejmują między innymi social media, działania PRowe, strefę Samsung podczas pokazu oraz prezentację produktów w pracowni projektanta.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

[1] Aplikacja SmartThings jest dostępna na urządzeniach z systemem Android (wersja 8.0 lub wyższa) i iOS (wersja 13 lub wyższa). Wymagane połączenie Wi-Fi i posiadanie Samsung Account.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764