logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung

  PR 01.12.2023, przeczytano 461 razy
ilustracja

Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą kategorią pralnictwa idealnie wpisuje się w te potrzeby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-przybylski-nowym-ambasadorem-samsung,402306,artykul.html

Wyjątkowe projekty wymagają wyjątkowej pielęgnacji

Mariusz Przybylski pokazał swoją nową kolekcję „wild gender”. Punktem wyjścia i główną inspiracją do stworzenia kolekcji jest aspekt płci. Czyli projektując damską część kolekcji projektant sięga do męskiej szafy i atrybutów szeroko rozumianej męskości i odwrotnie męską część kolekcji ma w sobie wiele pierwiastków zaczerpniętych z damskiej garderoby. Ta kolekcja to swego rodzaju dialog z odbiorcą na temat tego gdzie leży dziś granica między modą damską a męska i czy ta granica dziś jeszcze jest i ma rację bytu.

Każda wyjątkowa stylizacja wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Dlatego też, goście pokazu Mariusza Przybylskiego mogli odwiedzić strefę Samsung, w której znajdowały się szafy parowe AirDresser oraz pralki i suszarki Bespoke posiadające szereg funkcji pomagających  dbać o nawet najbardziej wymagające kreacje. Szafa parowa Samsung AirDresser jest wyposażona w aż 20 programów, dla ubrań zimowych marynarek i garniturów, ale również kurtek skórzanych i delikatnej odzieży. Natomiast jeśli nie wiemy jaki program wybrać z pomocą przychodzi nam tryb “Moja Szafa” dostępny w aplikacji SmartThings [1] do inteligentnego zarządzania domem, w którym wprowadzimy informacje o odzieży i pobierzemy rekomendacje dotyczące jej właściwej pielęgnacji.

Podczas tworzenia swoich kolekcji zawsze stawiam na najlepszej najwyższej jakości tkaniny czyli wełny, kaszmiry, jedwabie, aksamity a także zostały wykonane ręczne hafty. To materiały, które sprawiają, że każda kreacja wygląda świetnie, a ich jakość jest ponadczasowa. Ale trzeba pamiętać, że takie tkaniny wymagają też odpowiedniej pielęgnacji. I tu właśnie technologia spotyka się ze światem mody. Współpraca z Samsung to partnerstwo dzięki któremu podkreślamy jak istotna jest troska o swoją garderobę – podkreśla Mariusz Przybylski.

Współpraca komercyjna z projektantem będzie trwała przez rok. Działania obejmują między innymi social media, działania PRowe, strefę Samsung podczas pokazu oraz prezentację produktów w pracowni projektanta.

Źródło: Samsung

Dodatkowe informacje:

[1] Aplikacja SmartThings jest dostępna na urządzeniach z systemem Android (wersja 8.0 lub wyższa) i iOS (wersja 13 lub wyższa). Wymagane połączenie Wi-Fi i posiadanie Samsung Account.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764