logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink

  PR 23.09.2021, przeczytano 411 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-puzynowicz-dyrektorem-sprzedazy-w-grupie-hrlink,393109,artykul.html

Grupę HRlink tworzą obecnie profesjonalny system rekrutacyjny ATS HRlink oraz portal społecznościowy i narzędzie z obszaru rekrutacji i employer brandingu Goldenline. Łącznie z rozwiązań oferowanych przez Grupę HRlink każdego miesiąca korzysta ponad 3 miliony osób zainteresowanych znalezieniem pracy i rozwojem swoich kompetencji zawodowych.  

–  Dzięki synergicznemu połączeniu dwóch naszych marek HRlink i Goldenline możemy jeszcze skuteczniej wspierać HR-owców i firmy w prowadzeniu działań związanych z pozyskiwaniem i wdrażaniem pracowników, a także rozwojem marki pracodawcy. Żeby efektywniej wykorzystywać potencjał naszych zespołów sprzedażowych i marketingowych, wprowadziliśmy nowe stanowisko dyrektora sprzedaży – mówi Arkadiusz Kuchto, Prezes Zarządu HRlink i Goldenline.

W związku z rozwojem i zwiększeniem skali działań, od września 2021 r. dyrektorem sprzedaży w Grupie HRlink jest Mariusz Puzynowicz. Nadzoruje on pracę działów sprzedaży w HRlink i Goldenline, a także zarządza zespołami ds. digital commerce i content marketingu.

Mariusz Puzynowicz to menedżer z prawie 15-letnim stażem w zarządzaniu działami sprzedażowymi. Zdobywał doświadczenie, kierując sprzedażą w takich firmach, jak Otomoto.pl, Groupon, Europejski Fundusz Leasingowy czy Raiffesen Bank Polska. Posiada wszechstronną wiedzę na temat budowania i zarządzania zespołami sprzedażowymi w strukturze rozproszonej, a także wprowadzania nowych rozwiązań na rynek oraz funkcjonowania segmentu e-commerce.

Mariusz Puzynowicz jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz licznych programów rozwojowych z zakresu sprzedaży i nowoczesnego marketingu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764