logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Sosnowski wzmacnia dział Client Service agencji Result Media

  PR 07.02.2019, przeczytano 287 razy

Mariusz Sosnowski zostaje specjalistą w dziale Client Service agencji Result Media. Wcześniej w branży marketingu internetowego zdobywał doświadczenie w agencjach takich jak Performance Media i Synerway. Prowadził projekty dla iSpot, Ronson Development, Discovery Channel, Peugeot Polska, Millenium Bank, Cyfrowy Polsat, czy sieci Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-sosnowski-wzmacnia-dzial-client-service-agencji-result-media,381140,artykul.html

Mariusz wnosi duże doświadczenie z zakresu kampanii performance oraz zarządzania projektami webowymi. Do jego zadań w Result Media należy obsługa i prowadzenie projektów marketingowych związanych z Klientami agencji.

Poza pracą interesuje się motoryzacją i podróżami.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
Z końcem czerwca wszystkie treści dedykowane bardziej zaawansowanym użytkownikom, publikowane do tej pory w serwisie PCLab.pl, będą pojawiać się wyłącznie na Komputerswiat.pl, największym serwisie technologicznym w Polsce. W wyniku zmian Komputerswiat.pl zapewni wiedzę i najświeższe wiadomości nawet najbardziej wymagającym i zaangażowanym fanom nowych technologii.
TVP Kultura 2 dostępna na platformie hybrydowej TVP
Od 26 czerwca Telewizja Polska wzbogaca ofertę programów dostępnych za pośrednictwem platformy hybrydowej o nowy kanał internetowy TVP Kultura 2. Jest to kolejny etap rozwoju odświeżonej wersji platformy hybrydowej TVP oraz rozszerzenie dystrybucji kanału TVP Kultura. TVP Kultura 2 jest już dostępna za pośrednictwem Internetu na stronie stream.tvp.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764