logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

  PR 07.09.2018, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W jej ramach powstaną historie zainspirowane hasłami od użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-szczygiel-wspolpracuje-z-wirtualna-polska,37830,artykul.html

Trzy materiały tygodniowo przez kolejnych 10 tygodni. Polaków portret wspólny na stulecie odzyskania niepodległości „Polska Pro100” rusza już w środę, 5 września na stronie głównej WP. Każdy reportaż inspirowany historią czytelnika będzie publikowany w środy. Za tę część odpowiada reporter WP, Patryk Osowski. W piątki debiutować będą Facecje, które z przymrużeniem oka zaprezentują jedno wydarzenie z każdej dekady z ostatnich 100 lat. Reportaże wybrane i opatrzone wstępem przez Mariusza Szczygła publikowane będą w soboty.

Akcja „Polska Pro100” rozpoczęła się od prośby redakcji do użytkowników o opisanie Polski, w której żyją – wyłącznie jednym słowem, prosto. Tak powstają reportaże z całego kraju. Reportaże wybrane przez Mariusza Szczygła zostaną zaczerpnięte z kultowej „100/XX. Antologii polskiego reportażu XX wieku” (wyd. Czarne).

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Pudrowanie tabloidu, ot co.

avatar użytkownika
,

Tabloid nie tabloid - jest w czołówce polskich serwisów internetowych. Może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę.   

,

Pudrowanie tabloidu, ot co.
Może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę.
  

avatar użytkownika
,

Reklamodawca który chciałby brać pod uwagę Twoje oceny zamiast oceny swoich klientów korzystających z WP szybko przestałby być reklamodawcą bo nie miałby czego i komu reklamować - straciłby po prostu klientów.  

,

Być może.
Niemniej, choć może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę, zatrudnianie przez WP znanych twarzy, to pudrowanie tabloidu, ot co.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego mieliby brać pod uwagę tego typu oceny? Ważne czy ich klientela korzysta z tego medium - to co Ty albo inni niekorzystający sądzą na jego temat jest dla ich interesów i relacji z ich klientelą kompletnie przezroczyste.   

,

Gdyby było jak piszesz, do zapełnienia łamów WP wystarczyłyby siostry Godlewskie z Norbim.  

avatar użytkownika
,

Przy założeniu że Twoje oceny dotyczące WP są trafne. Sam znalazłeś dowód na to że nie są.   

,

Skoro jak sam piszesz, ich klientela korzysta z ich medium, to po co zmiany, po co nowi autorzy z górnej intelektualnie półki?

Żeby przypudrować tabloidowość i udawać coś innego.
  

avatar użytkownika
,

Mariusz Szczygieł nie jest ikoną górnej intelektualnej półki - mieści się doskonale na tej półce, którą chce zajmować WP.   

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764