logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

  PR 07.09.2018, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W jej ramach powstaną historie zainspirowane hasłami od użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-szczygiel-wspolpracuje-z-wirtualna-polska,37830,artykul.html

Trzy materiały tygodniowo przez kolejnych 10 tygodni. Polaków portret wspólny na stulecie odzyskania niepodległości „Polska Pro100” rusza już w środę, 5 września na stronie głównej WP. Każdy reportaż inspirowany historią czytelnika będzie publikowany w środy. Za tę część odpowiada reporter WP, Patryk Osowski. W piątki debiutować będą Facecje, które z przymrużeniem oka zaprezentują jedno wydarzenie z każdej dekady z ostatnich 100 lat. Reportaże wybrane i opatrzone wstępem przez Mariusza Szczygła publikowane będą w soboty.

Akcja „Polska Pro100” rozpoczęła się od prośby redakcji do użytkowników o opisanie Polski, w której żyją – wyłącznie jednym słowem, prosto. Tak powstają reportaże z całego kraju. Reportaże wybrane przez Mariusza Szczygła zostaną zaczerpnięte z kultowej „100/XX. Antologii polskiego reportażu XX wieku” (wyd. Czarne).

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Pudrowanie tabloidu, ot co.

avatar użytkownika
,

Tabloid nie tabloid - jest w czołówce polskich serwisów internetowych. Może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę.   

,

Pudrowanie tabloidu, ot co.
Może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę.
  

avatar użytkownika
,

Reklamodawca który chciałby brać pod uwagę Twoje oceny zamiast oceny swoich klientów korzystających z WP szybko przestałby być reklamodawcą bo nie miałby czego i komu reklamować - straciłby po prostu klientów.  

,

Być może.
Niemniej, choć może Ci się to podobać lub nie, możesz się na to obrażać, natomiast reklamodawcy muszą brać to pod uwagę, zatrudnianie przez WP znanych twarzy, to pudrowanie tabloidu, ot co.
  

avatar użytkownika
,

Dlaczego mieliby brać pod uwagę tego typu oceny? Ważne czy ich klientela korzysta z tego medium - to co Ty albo inni niekorzystający sądzą na jego temat jest dla ich interesów i relacji z ich klientelą kompletnie przezroczyste.   

,

Gdyby było jak piszesz, do zapełnienia łamów WP wystarczyłyby siostry Godlewskie z Norbim.  

avatar użytkownika
,

Przy założeniu że Twoje oceny dotyczące WP są trafne. Sam znalazłeś dowód na to że nie są.   

,

Skoro jak sam piszesz, ich klientela korzysta z ich medium, to po co zmiany, po co nowi autorzy z górnej intelektualnie półki?

Żeby przypudrować tabloidowość i udawać coś innego.
  

avatar użytkownika
,

Mariusz Szczygieł nie jest ikoną górnej intelektualnej półki - mieści się doskonale na tej półce, którą chce zajmować WP.   

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska podaje wyniki za 1. kwartał 2020 roku
Wirtualna Polska Holding mierzy się z kryzysem w I kwartale 2020 roku, notując 4% spadku na przychodach i 6,5% na zysku EBITDA. Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki zagranicznej, utraciły źródła przychodów. Konieczność izolacji i niepokój związany z ograniczeniami, przełożył się jednak na większy niż zazwyczaj ruch w serwisach Wirtualnej Polski. Pozytywny wpływ na wyniki...
Gemius otrzymał nominację w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards w kategorii Audience Measurement. Szansę na statuetkę ma innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości
Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy domowi mediowemu TVP wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej, do dnia 17 czerwca br.
Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764