logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

  PR 07.09.2018, przeczytano 1549 razy
ilustracjastrzałka

Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W jej ramach powstaną historie zainspirowane hasłami od użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mariusz-szczygiel-wspolpracuje-z-wirtualna-polska,37830,artykul.html

Trzy materiały tygodniowo przez kolejnych 10 tygodni. Polaków portret wspólny na stulecie odzyskania niepodległości „Polska Pro100” rusza już w środę, 5 września na stronie głównej WP. Każdy reportaż inspirowany historią czytelnika będzie publikowany w środy. Za tę część odpowiada reporter WP, Patryk Osowski. W piątki debiutować będą Facecje, które z przymrużeniem oka zaprezentują jedno wydarzenie z każdej dekady z ostatnich 100 lat. Reportaże wybrane i opatrzone wstępem przez Mariusza Szczygła publikowane będą w soboty.

Akcja „Polska Pro100” rozpoczęła się od prośby redakcji do użytkowników o opisanie Polski, w której żyją – wyłącznie jednym słowem, prosto. Tak powstają reportaże z całego kraju. Reportaże wybrane przez Mariusza Szczygła zostaną zaczerpnięte z kultowej „100/XX. Antologii polskiego reportażu XX wieku” (wyd. Czarne).

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764