logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy: innowacje dla opakowań i etykiet

  PR 30.10.2017, przeczytano 807 razy

Po zakończonych sukcesem targach Labelexpo Europe, firma Mark Andy wzięła aktywny udział w kolejnym, tym razem lokalnym spotkaniu branżowym dedykowanym produkcji etykietowej. Była ona jednym ze współorganizatorów 12. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbywającej się w październiku br. w Jastrzębiej Górze. Uczestnicy spotkania, zorganizowanego przez wydawnictwo Polski Drukarz, mieli możliwość obejrzenia – dzięki transmisji za pośrednictwem kanału YouTube – pokazu trzech maszyn wąskowstęgowych, znajdujących się w jej warszawskim centrum demonstracyjnym. Następna okazja do spotkania z Mark Andy i jej ofertą nadarzy się już niebawem. Firma będzie bowiem obecna na stoisku (nr 54) swojego klienta – firmy MD Labels, podczas organizowanych po raz pierwszy targów ExpoOpakowania 2017. Wystawa odbędzie się w dniach 21-22 listopada br. na terenach Expo Silesia w Sosnowcu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy%3A-innowacje-dla-opakowan-i-etykiet,34297,artykul.html

Z Warszawy nad Bałtyk: prezentacja maszyn Mark Andy „na żywo”
Firma Mark Andy już po raz kolejny wzięła udział w konferencji dedykowanej etykietom samoprzylepnym organizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz, jednak tym razem prezentacja jej rozwiązań odbyła się w nieszablonowy sposób. Prowadzący ją Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Poland połączył się bowiem online z warszawskim centrum demonstracyjnym, gdzie w czasie rzeczywistym pokazano w pracy „na żywo” trzy zainstalowane tam maszyny, które kilka tygodni wcześniej można było zobaczyć na targach Labelexpo Europe.

W pierwszej z nich – udoskonalonej Performance Series P7, wyposażonej w dziewięć zespołów fleksograficznych, nowy moduł Digital Plus Screen, wykrojnik QCDC i system inspekcji wstęgi drukowano etykiety na wódkę. Łukasz Chruśliński podkreślał zalety prezentowanego rozwiązania: bardzo szybkie narządzanie i przezbrajanie (40-50 sekund w przypadku jednej stacji drukującej), krótki czas pasowania (również nie przekraczający minuty), utrwalanie w technologii LED oraz możliwość zastosowania pierwszego na świecie „cyfrowego sita”.

Druga z prezentowanych maszyn to – nagrodzona w tym roku przez FTA za innowacyjność technologiczną – hybrydowa Digital Series, wyposażona w zespoły fleksograficzne i moduł inkjetowy oraz dodatkową sztancę QCDC i nawijak z systemem inspekcji. W niej drukowane były etykiety na piwo w wielu wersjach, z uwzględnieniem złocenia i personalizacji. Produkcja obywała się w systemie CMYK z dodatkową bielą, przy rozdzielczości 600 x 600 dpi.

„Bohaterką” ostatniego pokazu była kompaktowa cyfrowa maszyna Digital One, bazująca na technologii suchego toneru. W tym przypadku Łukasz Chruśliński również podkreślał jej „hybrydowość”, a zarazem wszechstronność – urządzenie można bowiem opcjonalnie wyposażyć w zespoły fleksograficzne, pozwalające na aplikowanie kolorów specjalnych bądź metalicznych, złocenie czy laminowanie.

- Co istotne, realizowana tu produkcja jest rozliczana w systemie „bez klików”, zatem jedyne koszty eksploatacyjne wiążą się z zakupem niezbędnych do niej materiałów –
podkreślał prelegent.

Jak zapewnia Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland, prezentacja i jej charakter przypadły do gustu uczestnikom konferencji: - Jeszcze podczas jej trwania odbieraliśmy bardzo sympatyczne SMS-y i komentarze na profilach mediów społecznościowych. Także rozmowy przeprowadzone podczas konferencji wskazywały, że taka forma prezentowania najnowszych rozwiązań technologicznych była bardzo trafionym pomysłem.

Mark Andy i MD Labels – premierowa obecność na nowych targach opakowań
Podczas targów ExpoOpakowania 2017, jakie odbywać się będą w dniach 21-22 listopada br. na terenach Expo Silesia w Sosnowcu, firma Mark Andy będzie z kolei obecna na stoisku (nr 54) swojego klienta – firmy MD Labels. Promować tu będzie z jednej strony maszynę Digital Series, a także inne rozwiązania ze swojej oferty.

- Serdecznie zapraszamy wszystkich w imieniu naszego klienta, firmy MD Labels oraz własnym do odwiedzenia nas na tej targowej imprezie – mówi Lena Chmielewska. – Będzie to kolejna tej jesieni okazja do spotkania z najnowszymi technologiami, jakie oferujemy. Pozwalają one drukarniom wyprzedzać konkurencję i oferować nowe produkty na niełatwym rynku zleceń.

Źródło: Mark Andy Poland

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764