logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy: Open House w zakładzie Kingfisher Labels

  PR 21.05.2024, przeczytano 238 razy
ilustracja

Brytyjska drukarnia Kingfisher Labels po raz pierwszy w swojej historii zorganizowała spotkanie w formule Open House. Ponad 100 gości przybyło do jej nowego zakładu produkcyjnego w Bristol, by wziąć udział w prezentacji najnowszych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez tę firmę. W centrum uwagi gości Kingfisher Labels znalazła się m.in. cyfrowa maszyna hybrydowa Mark Andy Digital Pro 3, która niedawno wzbogaciła park sprzętowy tego przedsiębiorstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy%3A-open-house-w-zakladzie-kingfisher-labels,404301,artykul.html

Karl Jackson – syn Martona Jacksona, współzałożyciela Kingsfisher Labels, tak podsumowuje niedawne wydarzenie: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji i wizyty naszych klientów oraz partnerów biznesowych, jak też z ich opinii na temat organizacji naszej pracy i wdrożonego workflow produkcyjnego. Zrealizowaliśmy znaczące inwestycje w nowym zakładzie. Są wśród nich nowe maszyny fleksograficzne i cyfrowe, co obecnie spłaca się z nawiązką”.

ilustracjastrzałka

Andy Watts z drukarni Kingfisher Labels prezentuje próbki wydruków zrealizowanych na nowej maszynie Digital Pro 3

Kingfisher Labels obsługuje liczne grono lokalnych i regionalnych klientów rzemieślniczych, jak też duże marki międzynarodowe. Z myślą o nich firma zrealizowała znaczące inwestycje w technologię cyfrową. Jej park sprzętowy wzbogacił się bowiem o nową tonerową maszynę hybrydową Digital Pro 3, wyposażoną w liczne moduły wykańczania i drukującą z prędkością 23 m/min. Przy rozdzielczości 1200 dpi. Nowy zakup ma przyczynić się do zrealizowania celów finansowych Kingfisher Labels na rok bieżący, które zakładają przychody ze sprzedaży rzędu 3,6 mln funtów.

Poza rozszerzeniem możliwości produkcyjnych drukarni o prace niskonakładowe czy uwzględniające personalizację, Digital Pro 3 odciążyła też pracujące tu trzy maszyny fleksograficzne, które mogą być obecnie w większym stopniu obłożone zleceniami średnio- i wysokonakładowymi. „Technologia cyfrowa pozwoliła rozbudować nasze portfolio i stanowi swego rodzaju potwierdzenie słuszności naszej strategii, która zakładała zbudowanie przedsiębiorstwa oferującego swoim klientom pełną obsługę zleceń o zróżnicowanych nakładach – od bardzo krótkich serii aż po prace wysokonakładowe” – dodaje Karl Jackson.

Odnosząc się do obecnej sytuacji rynkowej i trendów, wskazuje on na rosnące oczekiwania klientów względem coraz krótszego czasu dostawy gotowego produktu na rynek oraz na wymagania względem proekologiczności etykiet. Podkreśla przy tym, że dla Kingfisher Labels zawsze ważne było odpowiedzialne społecznie i środowiskowo podejście do prowadzonego biznesu: „Jesteśmy w stanie szybko przezbroić maszyny na kolejne zlecenia, tym bardziej teraz gdy dysponujemy również technologią cyfrową. Zwracamy dużą uwagę na to, by zminimalizować ilość generowanych odpadów, zwłaszcza w kontekście drogich podłoży. Jednak nie da się ukryć, że przy wciąż bardzo wymagającym i trudnym rynku dla wielu klientów dodatkowe koszty związane z proekologicznością są trudne do udźwignięcia. W tym kontekście dużą przewagą okazuje się być zwiększona wydajność produkcji realizowanej w nowym zakładzie. Raz jeszcze zatem dziękujemy wszystkim, którzy znaleźli czas, by wziąć udział w niedawnym Open House i w prezentacji naszych możliwości”.

Źródło: Mark Andy Poland

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

drupa 2024: Konica Minolta świętuje ponad 200 sprzedanych maszyn
Olbrzymie zainteresowanie branży, silne partnerstwa biznesowe z klientami oraz prestiżowa nagroda – to wszystko przyczyniło się do sukcesu lidera transformacji cyfrowej Konica Minolta na targach drupa 2024.
Koenig & Bauer/Royalpack - wywiad
Drukarnia Royalpack ze Słonego k. Zielonej Góry od wielu lat specjalizuje się w produkcji opakowań z tektury falistej, wytwarza też sam surowiec. W ubiegłym roku, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynkowe i liczne zapytania – także ze strony obecnych klientów – zainicjowała nowy, strategiczny ruch w swojej działalności: uruchomienie produkcji opakowań jednostkowych z tektury...
Prima Tapes & Labels z maszyną fleksograficzną Mark Andy Evolution
Brytyjska drukarnia Prima, zainstalowała niedawno nową maszynę fleksograficzną Mark Andy Evolution Series E5 o szerokości wstęgi 340 mm. Firma specjalizuje się w drukowaniu i przetwarzaniu etykiet, a ww. maszyna została zainstalowana w jej zakładzie w Oprington k. Londynu. Wyposażona w sześć zespołów drukujących w technice flekso UV, zwiększyła znacząco jej potencjał...
Dwie nagrody EDP Award 2024 dla rozwiązań Agfa
Rozwiązania inkjetowe firmy Agfa po raz kolejny znalazły uznanie w oczach jurorów prestiżowego konkursu EDP Awards. W jego tegorocznej edycji zostały nagrodzone m.in. dwie nowe maszyny, wprowadzone niedawno do oferty tego producenta. Anapurna Ciervo H3200 zdobyła nagrodę w kategorii rozwiązań płaskich/hybrydowych o prędkości do 150 m2/h. Z kolei maszyna SpeedSet Orca 1060...
Marimekko i Stora Enso stworzą odnawialne opakowania prezentowe
Marimekko to fińska firma produkująca według własnego wzornictwa odzież i artykuły gospodarstwa domowego. W ostatnim czasie jej przedstawiciele zwrócili się do Stora Enso z propozycją współpracy przy tworzeniu nowych, skalowalnych i odzyskiwanych opakowań dedykowanych różnym produktom z jej oferty. Powstałe w efekcie innowacyjne i stylowe opakowania pudełkowe,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764