logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy i Domino: wirtualna premiera hybrydowej maszyny cyfrowej Digital Series iQ

  PR 10.02.2021, przeczytano 594 razy
ilustracja

17 lutego br. o godz. 17.00 firmy Mark Andy i Domino wspólnie organizują webinarium poświęcone premierze nowej hybrydowej maszyny cyfrowej – Digital Series iQ. Wydarzenie, poza prezentacją urządzenia zainstalowanego w północnoamerykańskim Centrum Demonstracyjnym Mark Andy, uwzględniać też będzie wystąpienia przedstawicieli obu dostawców oraz sesję pytań i odpowiedzi z aktywnym udziałem uczestników spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-i-domino%3A-wirtualna-premiera-hybrydowej-maszyny-cyfrowej-digital-series-iq,390169,artykul.html

Zaanonsowana zaledwie kilka dni temu maszyna Digital Series iQ to kolejne hybrydowe rozwiązanie w ofercie Mark Andy, stale rozbudowywanej w tym obszarze. Poza nią, na technologii cyfrowej bazują dwa inne modele tego producenta – Digital Series HD i Digital Pro.

- Oba cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem i popularnością wśród drukarń z całego świata, także z naszego kraju – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager w firnie Mark Andy. – Dlatego zachęcamy naszych obecnych i potencjalnych klientów z Polski do aktywnego uczestnictwa w tym specjalnym wydarzeniu. Jego program wskazuje na możliwość pozyskania wielu cennych informacji, zarówno na temat samej maszyny i korzyści jakie oferuje, jak też rynku, na który jest skierowana.

Organizatorzy webinarium anonsują je jako okazję do pierwszej, oficjalnej prezentacji Digital Series iQ podczas wirtualnego pokazu na żywo, jak też do symbolicznego przecięcia wstęgi w związku z wprowadzeniem tego rozwiązania na rynek. Z ramienia Mark Andy wezmą w nim udział: PJ Desai – CEO przedsiębiorstwa, Jerry Henson – Key Account Sales Manager, Steve Schulte – wiceprezes ds. sprzedaży, zaś ze strony Domino Digital Printing: David Ellen – Global Divisional Director oraz Mike Barry – Key Account & OEM Manager.

Prelegenci opowiedzą o wszystkich najważniejszych, anonsowanych przez obie firmy cechach Digital Series iQ: szerokich możliwościach w kontekście produkcji, jaka może być realizowana w maszynie, licznych opcjach w zakresie jej konfiguracji (m.in. wyposażenia w różne opcje wykańczania i uszlachetniania inline) oraz potencjalnych zysków, jakie można wygenerować dzięki jej wdrożeniu.

Digital Series iQ dołącza tym samym do innych hybrydowych rozwiązań Mark Andy, bazujących na technologii cyfrowej – Digital Series HD i Digital Pro. Producent podkreśla, że – podobnie jak wcześniej wprowadzone na rynek modele – nowa maszyna oferuje druk cyfrowy o wysokiej rozdzielczości oraz elastyczność w kontekście realizowanych procesów poligraficznych, wynikającą z możliwości wykańczania i uszlachetniania w trybie inline. Jest też sterowana zaawansowanym oprogramowaniem stworzonym przez Esko i Global Graphics.

- Maszyna Digital Series iQ z jednej strony bazuje na niezawodnych i sprawdzonych rozwiązaniach znajdujących zastosowanie w serii naszych maszyn fleksograficznych Evolution Series, z drugiej – wykorzystuje innowacyjny moduł cyfrowego druku inkjetowego firmy Domino, zapewniający najwyższą jakość i precyzję drukowania – mówi Lena Chmielewska-Bontron. – Zapraszamy zatem do udziału przedstawicieli różnych drukarń, zarówno bazujących na technologii konwencjonalnej, jak i cyfrowej. Oba te światy od dawna się przenikają, czego odzwierciedleniem jest chociażby nasze portfolio w tym obszarze. Jednocześnie chcemy już dziś zapowiedzieć indywidualne prezentacje nowej maszyny – wirtualne sesje demo ruszą jeszcze w tym miesiącu. Zachęcamy więc do bezpośredniego kontaktu z nami, jak też do śledzenia naszego bloga i profilu firmowego Mark Andy na portalu LinkedIn, gdzie sukcesywnie pojawiają się wszystkie informacje związane z naszą aktywnością marketingową.

  • Zainteresowani udziałem proszeni są o rejestrowanie się TUTAJ.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764