logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy i Esko – kiedy dostawca staje się doradcą

  PR 18.06.2018, przeczytano 1036 razy
ilustracjastrzałka

12 czerwca br. w siedzibie Mark Andy Europe w Warszawie odbyło się spotkanie zorganizowane przez tę firmę oraz jej partnera – firmę Esko. Wydarzenie, w którym wzięło udział około 50 osób, było skierowane do przedstawicieli drukarń, głównie z krajów Europy Wschodniej. Złożyły się na nie prezentacje maszyn drukujących Mark Andy i rozwiązań z zakresu przygotowalni Esko. Najważniejszym punktem spotkania było drukowanie etykiet z zastosowaniem oprogramowania Equinox drugiej z firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-i-esko-%E2%80%93-kiedy-dostawca-staje-sie-doradca,36924,artykul.html

Mówi Lena Chmielewska, odpowiedzialna za marketing w firmie Mark Andy Poland: - Staramy się być dla swoich klientów nie tylko dostawcą wysokiej jakości, innowacyjnych maszyn, ale także – odpowiadając na ich potrzeby i oczekiwania – na bieżąco obserwujemy rynek i oferty naszych partnerów. Wszystko po to, by móc zaoferować użytkownikom naszych rozwiązań wartość dodaną, która w jeszcze większym stopniu wpływa na osiąganie przez nich sukcesy. Temu mają służyć spotkania takie jak to wydarzenie, zorganizowane po raz pierwszy z firmą Esko. Jego podstawowym celem było zaprezentowanie rozwiązań, które są odpowiedzią na trendy rynkowe takie jak spadające nakłady czy nacisk na coraz krótsze czasy realizacji zleceń. Mark Andy od wielu lat współpracuje z Esko – w Stanach Zjednoczonych jesteśmy dystrybutorem tej firmy. W Europie działamy inaczej. Esko ma swoich dystrybutorów, ale jesteśmy partnerami, których wspólnym celem jest oferowanie rozwiązań, przynoszących korzyści naszym klientom. Dzięki temu poszerzamy też grono potencjalnych zainteresowanych bezpośrednio naszymi rozwiązaniami, zwłaszcza nowszymi maszynami w naszej ofercie – takimi jak Digital Series czy Digital One. Na pewno ciekawszym dla potencjalnych zainteresowanych jest prezentacja całego procesu, a nie tylko samej maszyny drukującej. Rozwiązania firmy Esko pojawiają się na etapie przygotowalni, więc tam, gdzie ten proces się rozpoczyna, a efekty ich zastosowania przekładają się na krótszy czas wykonywania danego zlecenia i oszczędności, jakie można uzyskać decydując się na jego wdrożenie. To ważne elementy dla każdej drukarni, stąd pomysł na wspólne spotkanie podczas którego zaprezentowaliśmy jedno z takich rozwiązań – oprogramowanie Equinox.

ilustracjastrzałka

Goście mogli zobaczyć zastosowanie tego właśnie rozwiązania podczas realizowanej „na żywo” produkcji etykiet w Performance Series P7 - jednej z najbardziej zaawansowanych technologicznie maszyn Mark Andy, umożliwiającej drukowanie z rozszerzonym gamutem kolorystycznym.

- Klienci coraz częściej potrzebują niskich nakładów – mówi Mariusz Geras z firmy Esko. – Rośnie też liczba wariantów produktów, jakie trzeba wydrukować. Maszyny drukujące muszą więc spełniać coraz wyższe wymagania, jednocześnie pozwalając na oszczędności czasowe i kosztowe. Konwersja kolorów dodatkowych na stały zestaw farb umożliwia skrócenie przestojów między zadaniami i zwiększenie produktywności każdej maszyny, więc jest odpowiedzią na oczekiwania rynku. System Equinox umożliwia konwersję kolorów dodatkowych na kolory CMYK, a także oferuje opcję z rozszerzonym gamutem. W zależności od rodzaju aplikacji i wymagań właścicieli marek, stały zestaw farb CMYK może zastąpić wybrane lub wszystkie barwy dodatkowe, co ogranicza przestoje maszyny spowodowane zmianami kolorów. Dzięki zastosowaniu tego samego zestawu farb dla wszystkich zadań technologia rozszerzonego gamutu eliminuje konieczność mycia maszyny podczas zmiany zadań, co również skraca czas przygotowania do druku przy jednoczesnym obniżeniu jego kosztów.

Prezentacja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem przybyłych gości. W części teoretycznej spotkania, podczas towarzyszących mu wykładów przedstawicieli Esko, jego uczestnicy mogli uzyskać więcej informacji na temat tego oprogramowania oraz innych produktów tej firmy. Goście otrzymali też specjalnie na tę okazję wydrukowane imienne etykiety, a także - drukowane na bieżąco - etykiety ze zdjęciami, które wykonywano w jego trakcie.

ilustracjastrzałka

Prowadzący całe spotkanie Łukasz Chruśliński – Sales Manager w firmie Mark Andy - zapoznał też gości z historią firmy sięgającą 1946 roku. Wówczas to Mark Andy – jej założyciel - zbudował pierwszą maszynę. Następna część prezentacji poświęcona była kolejnym etapom rozwoju i możliwościom firmy, zatrudniającej obecnie ponad 400 osób na całym świecie. Jak zapewniał prelegent, posiada ona najszersze portfolio urządzeń w zakresie wąskiej wstęgi i sukcesywnie łączy technologię cyfrową z konwencjonalną, odnotowując coraz większą sprzedaż oferowanych przez siebie maszyn. Następnie Łukasz Chruśliński skupił się na trzech urządzeniach, które można było zobaczyć w pracy „na żywo” w trakcie spotkania. Przedstawił maszynę Performance Series, a także o hybrydowe rozwiązanie, bazujące na technologii cyfrowej - Digital Series. Przy tej okazji zaprezentował jej unowocześnioną wersję, której światową premierę firma Mark Andy ogłosiła miesiąc temu. W Polsce zostanie ona zaprezentowana po raz pierwszy podczas Open House Mark Andy, odbywających się w dniach 11-13 września br. w warszawskim centrum demonstracyjnym firmy.  Rozwiązanie to - Digital Series HD – zostało wyprodukowane z myślą o jeszcze większym podniesieniu poziomu wydajności i zyskowności producentów etykiet i opakowań. Kolejna maszyna, którą można było również zobaczyć podczas prezentacji to Digital One - rozwiązanie klasy entry-level, skierowane do producentów etykiet, którzy nie mają potrzeby inwestowania w wysokowydajne, produkcyjne maszyny cyfrowe, a także do firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z poligrafią.

- Cieszy nas zainteresowanie gości zarówno prezentowanymi maszynami jak również rozwiązaniami firmy Esko. Mamy nadzieję, że zdecydują się oni wdrożyć je w swoich zakładach, mając na względzie zdobyte informacje o korzyściach, jakie można dzięki temu osiągnąć – podsumowuje Lena Chmielewska.

Źródło: Mark Andy Poland

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764