logo
WIADOMOŚCI

Mark Andy na jesiennych wydarzeniach branżowych z branży opakowań i etykiet

  PR 04.12.2018, przeczytano 229 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mark Andy Poland wzięła udział w dwóch jesiennych wydarzeniach branżowych, skierowanych do drukarń specjalizujących się w produkcji opakowań i etykiet. Podczas konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, odbywającej się w październiku w Mrągowie i zorganizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz z myślą o przedstawicielach branży wąskowstęgowej, zaprezentowała swoją najnowszą maszynę hybrydową – Digital Series HD. Z kolei 21. Sympozjum Poligraficzne firmy Chespa stało się okazją do przedstawienia firmy Mark Andy i jej portfolio osobom reprezentującym branżę druku szerokowstęgowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-na-jesiennych-wydarzeniach-branzowych-z-branzy-opakowan-i-etykiet,380403,artykul.html

Mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w Mark Andy Poland:

- Każde z tych wydarzeń ma od lat uznaną markę, przyciągając setki osób, reprezentujących firmy bazujące na technice fleksograficznej. Oba były zatem dla nas znakomitą okazją do zaprezentowania najnowszych rozwiązań technologicznych, zaś w przypadku klientów firmy Chespa – także do zwiększenia rozpoznawalności Mark Andy wśród drukarń szerokowstęgowych. Jesteśmy przekonani, że udział w tych spotkaniach zaowocuje zwiększonym zainteresowaniem naszą ofertą i kolejnymi wdrożeniami maszyn. Tym bardziej, że w obu imprezach wzięło udział łącznie ponad 600 osób z Polski i z zagranicy.

Konwencja udziału Mark Andy w konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” była podobna do ubiegłorocznej i uwzględniała pokaz „na żywo” druku realizowanego w warszawskim centrum demonstracyjnym firmy. Tym razem Łukasz Chruśliński – Sales Manager w Mark Andy Poland przedstawił uczestnikom spotkania jedno z najnowszych rozwiązań technologicznych amerykańskiego producenta – hybrydową maszynę Digital Series HD.

Swój oficjalny debiut miała ona podczas wrześniowego Forum Technologicznego Mark Andy w Warszawie. W wersji zainstalowanej w centrum pokazowym jest ona wyposażona m.in. w moduł inkjetowy, oferujący druk w siedmiu kolorach z dodatkową bielą oraz zespoły fleksograficzne i wykańczające. Prezentacja dotyczyła drukowania kilku prac, co – jak podkreślał prelegent – pozwoliło zobrazować jej potencjał i elastyczność, także w kontekście szybkiego przezbrajania i wykorzystania poszczególnych elementów urządzenia w zależności od realizowanego zlecenia.

- Za sprawą wyższej rozdzielczości jesteśmy w stanie wydrukować delikatne przejścia tonalne oraz zaoferować wysokie nasycenie barw – podkreślał Łukasz Chruśliński.

Reprezentował on też Mark Andy podczas Sympozjum Poligraficznego firmy Chespa, które przyciągnęło w tym roku ponad 400 osób z 12 krajów, głównie z Polski. Prelegent przedstawił historię, dorobek i portfolio amerykańskiego producenta, koncentrując się na rozwiązaniach, jakie mogą być – zdaniem Mark Andy – atrakcyjne dla drukarń szerokowstęgowych, których przedstawiciele stanowili gros uczestników konferencji.

- Rynek ten, podobnie jak inne segmenty branży poligraficznej, dotyka problem spadających nakładów. W tej sytuacji drukarnie poszukują sposobów na zwiększenie wydajności, m.in. poprzez przeniesienie części produkcji na mniejsze, czy też węższe maszyny – kontynuuje Lena Chmielewska. – M.in. z tego względu nasza prezentacja spotkała się ze sporym zainteresowaniem. Okazuje się bowiem, że część drukarń uczestniczących w sympozjum rozważa inwestycję w maszynę wąskowstęgową, a nawet cyfrową.

Podczas towarzyszącego prezentacji filmu zaprezentowana została maszyna Performance Series P7, zainstalowana w warszawskim centrum pokazowym Mark Andy. Łukasz Chruśliński wskazywał na kluczowe zalety tego rozwiązania: system druku w technologii laminacji bezrozpuszczalnikowej, uniwersalność, szybkie przezbrajanie i narządzanie oraz prędkość dochodzącą do 300 m/min., a także prostą, ergonomiczną obsługę.

Poza udziałem w części konferencyjnej, firma Mark Andy wydrukowała we współpracy z gospodarzem – firmą Chespa (która dostarczyła własnej produkcji farby) – specjalne etykiety na wodę, dystrybuowaną wśród uczestników.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Karton Cupforma Dairy 2PE firmy Stora Enso w opakowaniach deserowych marki Tnuva
Stora Enso poinformowała, że w ostatnim czasie stworzony przez nią proekologiczny karton Performa Dairy 2PE znalazł zastosowanie przy wytwarzaniu opakowań na dania deserowe marki Tnuva – największego producenta mleczarskiego w Izraelu. Opakowania dostarczane są przez firmę Copy Center z Hajfy, która w związku z tym zrealizowała znaczące inwestycje w celu wdrożenia...
Mediadruckwerk jednym z pierwszych użytkowników maszyny Fujifilm Jet Press 750S
W połowie listopada br. w ofercie Fujifilm pojawiła się nowej generacji półformatowa maszyna inkjetowa – Jet Press 750S. Dostawca kompleksowych usług poligraficznych – firma Mediadruckwerk z Hamburga – stał się jej pierwszym użytkownikiem w Niemczech i jednym z pierwszych w Europie.
Ricoh Pro VC70000: System na papier ciągły na Hunkeler Innovationdays 2019
W lutym 2019 roku podczas odbywających się w Lucernie Hunkeler Innovationdays 2019 Ricoh po raz pierwszy zaprezentuje publicznie atramentowy system na papier ciągły Pro VC70000. Podczas wydarzenia będzie można również przekonać się, w jaki sposób funkcjonuje nowa innowacyjna technologia suszenia, opracowana z myślą o tym modelu. To rozwiązanie jest obecnie w trakcie procedury...
Sun Chemical poinformował o podniesieniu – z dniem 15 stycznia 2019 roku – cen na produkowane przez firmę rozpuszczalnikowe i wodne farby ciekłe, sprzedawane na rynku europejskim.
Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa na rok 2019
Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych stał się już tradycją. Jego przyszłoroczna edycja – podobnie jak w latach ubiegłych – została przygotowana z udziałem innowacyjnych rozwiązań technologicznych tego producenta i wykonana przez ich użytkowników z Belgii. Tematem przewodnim kalendarza są...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone