logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy ogłasza konkurs dla studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem

   07.06.2018, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mark Andy organizuje konkurs designerski – 2018 Mark Andy Student Awards – skierowany do studentów uczelni z Europy, kształcących się na kierunkach poligrafii oraz projektowania graficznego. Jego celem jest wyłonienie najlepszego projektu opakowania giętkiego i etykiety, zrealizowanych w technikach – odpowiednio – fleksograficznej i cyfrowej/hybrydowej. Zwycięskie prace będą drukowane „na żywo” w trakcie wrześniowych Dni Otwartych Mark Andy w Warszawie, a następnie zostaną zaprezentowane na stoisku firmy podczas targów Labelexpo Americas w Chicago. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 15 lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-oglasza-konkurs-dla-studentow-kierunkow-zwiazanych-z-poligrafia-i-projektowaniem--,36784,artykul.html

- Organizowany przez nas po raz pierwszy konkurs dla projektantów opakowań i etykiet to  kolejna inicjatywa Mark Andy skierowana do studentów kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i designerską – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland. – Kolejne działania w tym zakresie zapowiadaliśmy podczas niedawnych warsztatów dla studentów i konkurs jest jednym z nich.

Jest on skierowany do wszystkich osób z Europy, studiujących (dziennie bądź zaocznie) kierunki takie jak poligrafia, papiernictwo, opakowania, sztuki piękne czy projektowanie graficzne. Osoby nagrodzone zostaną zaproszone (na koszt organizatora konkursu) do udziału w warszawskich Dniach Otwartych Mark Andy w dniach 11-13 września br., a ich prace zostaną wydrukowane w trakcie specjalnych pokazów towarzyszących temu wydarzeniu. Próbki z udziałem zwycięskich projektów znajdą się także na stoisku firmy podczas odbywających się w dniach 25-28 września targów Labelexpo Americas w Chicago.

ilustracjastrzałka

- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu i nagrodzonych w nim osób znajdzie się też w mediach branżowych – dodaje Lena Chmielewska. – Mamy nadzieję, że w ten sposób najlepsze ze zgłoszonych projektów zostaną odpowiednio rozpropagowane i – jak wierzymy – dostrzeżone przez przedstawicieli firm działających w branży opakowań i etykiet.

Pierwsza z kategorii konkursowych zakłada stworzenie opakowania giętkiego z myślą o wydrukowaniu go w technice fleksograficznej. Studenci mogą wybrać jeden z proponowanych przez Mark Andy projektów: opakowania na kawę, makaron lub musli. Zwycięska praca zostanie wydrukowana w trybie CMYK w maszynie fleksograficznej Performance Series P7 z użyciem 12-mikronowej folii PET o szerokości 360 mm.

W drugiej kategorii – dedykowanej hybrydowemu drukowi cyfrowemu – należy zaprojektować etykietę na piwo, dżem lub wino. Jeżeli zwycięską okaże się ostatnia z wymienionych, zostanie ona wydrukowana na samoprzylepnym, białym papierze strukturalnym (docelowy format etykiety to 95 x 90 mm). W przypadku, gdy jury konkursowe wskaże jako najlepszy projekt etykiety na piwo bądź dżem, zostanie ona wydrukowana (w docelowym formacie 144 x 70 mm) na samoprzylepnym białym papierze oraz wytłoczona folią na zimno (srebrną lub złotą). W obu przypadkach prace będą drukowane w trybie CMYK w jednej z dwóch maszyn hybrydowych, znajdujących się w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy – Digital One lub Digital Series.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa spotka się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Europy, w tym z Polski. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, który może stać się swego rodzaju „przepustką” do zaistnienia na dynamicznie rozwijającym się rynku projektowania i produkcji opakowań oraz etykiet w technologii wąskowstęgowej – podsumowuje Lena Chmielewska.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764