logo
WIADOMOŚCI

Mark Andy ogłasza konkurs dla studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem

Mateusz Zawiślak   07.06.2018, przeczytano 548 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mark Andy organizuje konkurs designerski – 2018 Mark Andy Student Awards – skierowany do studentów uczelni z Europy, kształcących się na kierunkach poligrafii oraz projektowania graficznego. Jego celem jest wyłonienie najlepszego projektu opakowania giętkiego i etykiety, zrealizowanych w technikach – odpowiednio – fleksograficznej i cyfrowej/hybrydowej. Zwycięskie prace będą drukowane „na żywo” w trakcie wrześniowych Dni Otwartych Mark Andy w Warszawie, a następnie zostaną zaprezentowane na stoisku firmy podczas targów Labelexpo Americas w Chicago. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 15 lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-oglasza-konkurs-dla-studentow-kierunkow-zwiazanych-z-poligrafia-i-projektowaniem--,36784,artykul.html

- Organizowany przez nas po raz pierwszy konkurs dla projektantów opakowań i etykiet to  kolejna inicjatywa Mark Andy skierowana do studentów kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i designerską – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland. – Kolejne działania w tym zakresie zapowiadaliśmy podczas niedawnych warsztatów dla studentów i konkurs jest jednym z nich.

Jest on skierowany do wszystkich osób z Europy, studiujących (dziennie bądź zaocznie) kierunki takie jak poligrafia, papiernictwo, opakowania, sztuki piękne czy projektowanie graficzne. Osoby nagrodzone zostaną zaproszone (na koszt organizatora konkursu) do udziału w warszawskich Dniach Otwartych Mark Andy w dniach 11-13 września br., a ich prace zostaną wydrukowane w trakcie specjalnych pokazów towarzyszących temu wydarzeniu. Próbki z udziałem zwycięskich projektów znajdą się także na stoisku firmy podczas odbywających się w dniach 25-28 września targów Labelexpo Americas w Chicago.

ilustracjastrzałka

- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu i nagrodzonych w nim osób znajdzie się też w mediach branżowych – dodaje Lena Chmielewska. – Mamy nadzieję, że w ten sposób najlepsze ze zgłoszonych projektów zostaną odpowiednio rozpropagowane i – jak wierzymy – dostrzeżone przez przedstawicieli firm działających w branży opakowań i etykiet.

Pierwsza z kategorii konkursowych zakłada stworzenie opakowania giętkiego z myślą o wydrukowaniu go w technice fleksograficznej. Studenci mogą wybrać jeden z proponowanych przez Mark Andy projektów: opakowania na kawę, makaron lub musli. Zwycięska praca zostanie wydrukowana w trybie CMYK w maszynie fleksograficznej Performance Series P7 z użyciem 12-mikronowej folii PET o szerokości 360 mm.

W drugiej kategorii – dedykowanej hybrydowemu drukowi cyfrowemu – należy zaprojektować etykietę na piwo, dżem lub wino. Jeżeli zwycięską okaże się ostatnia z wymienionych, zostanie ona wydrukowana na samoprzylepnym, białym papierze strukturalnym (docelowy format etykiety to 95 x 90 mm). W przypadku, gdy jury konkursowe wskaże jako najlepszy projekt etykiety na piwo bądź dżem, zostanie ona wydrukowana (w docelowym formacie 144 x 70 mm) na samoprzylepnym białym papierze oraz wytłoczona folią na zimno (srebrną lub złotą). W obu przypadkach prace będą drukowane w trybie CMYK w jednej z dwóch maszyn hybrydowych, znajdujących się w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy – Digital One lub Digital Series.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa spotka się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Europy, w tym z Polski. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, który może stać się swego rodzaju „przepustką” do zaistnienia na dynamicznie rozwijającym się rynku projektowania i produkcji opakowań oraz etykiet w technologii wąskowstęgowej – podsumowuje Lena Chmielewska.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

„Złota kampania” w finale Golden Pin Design Award 2018
„Złota kampania” promująca Sąd Ostateczny Hansa Memlinga przygotowana na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku przez TOFU Studio, otrzymała tytuł DESIGN MARK i trafiła do ścisłego finału międzynarodowego konkursu Golden Pin Design Award 2018 organizowanego przez Tajwan Design Centre.
Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone