logo
WIADOMOŚCI

Mark Andy ogłasza konkurs dla studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem

   07.06.2018, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mark Andy organizuje konkurs designerski – 2018 Mark Andy Student Awards – skierowany do studentów uczelni z Europy, kształcących się na kierunkach poligrafii oraz projektowania graficznego. Jego celem jest wyłonienie najlepszego projektu opakowania giętkiego i etykiety, zrealizowanych w technikach – odpowiednio – fleksograficznej i cyfrowej/hybrydowej. Zwycięskie prace będą drukowane „na żywo” w trakcie wrześniowych Dni Otwartych Mark Andy w Warszawie, a następnie zostaną zaprezentowane na stoisku firmy podczas targów Labelexpo Americas w Chicago. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 15 lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-oglasza-konkurs-dla-studentow-kierunkow-zwiazanych-z-poligrafia-i-projektowaniem--,36784,artykul.html

- Organizowany przez nas po raz pierwszy konkurs dla projektantów opakowań i etykiet to  kolejna inicjatywa Mark Andy skierowana do studentów kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i designerską – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland. – Kolejne działania w tym zakresie zapowiadaliśmy podczas niedawnych warsztatów dla studentów i konkurs jest jednym z nich.

Jest on skierowany do wszystkich osób z Europy, studiujących (dziennie bądź zaocznie) kierunki takie jak poligrafia, papiernictwo, opakowania, sztuki piękne czy projektowanie graficzne. Osoby nagrodzone zostaną zaproszone (na koszt organizatora konkursu) do udziału w warszawskich Dniach Otwartych Mark Andy w dniach 11-13 września br., a ich prace zostaną wydrukowane w trakcie specjalnych pokazów towarzyszących temu wydarzeniu. Próbki z udziałem zwycięskich projektów znajdą się także na stoisku firmy podczas odbywających się w dniach 25-28 września targów Labelexpo Americas w Chicago.

ilustracjastrzałka

- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu i nagrodzonych w nim osób znajdzie się też w mediach branżowych – dodaje Lena Chmielewska. – Mamy nadzieję, że w ten sposób najlepsze ze zgłoszonych projektów zostaną odpowiednio rozpropagowane i – jak wierzymy – dostrzeżone przez przedstawicieli firm działających w branży opakowań i etykiet.

Pierwsza z kategorii konkursowych zakłada stworzenie opakowania giętkiego z myślą o wydrukowaniu go w technice fleksograficznej. Studenci mogą wybrać jeden z proponowanych przez Mark Andy projektów: opakowania na kawę, makaron lub musli. Zwycięska praca zostanie wydrukowana w trybie CMYK w maszynie fleksograficznej Performance Series P7 z użyciem 12-mikronowej folii PET o szerokości 360 mm.

W drugiej kategorii – dedykowanej hybrydowemu drukowi cyfrowemu – należy zaprojektować etykietę na piwo, dżem lub wino. Jeżeli zwycięską okaże się ostatnia z wymienionych, zostanie ona wydrukowana na samoprzylepnym, białym papierze strukturalnym (docelowy format etykiety to 95 x 90 mm). W przypadku, gdy jury konkursowe wskaże jako najlepszy projekt etykiety na piwo bądź dżem, zostanie ona wydrukowana (w docelowym formacie 144 x 70 mm) na samoprzylepnym białym papierze oraz wytłoczona folią na zimno (srebrną lub złotą). W obu przypadkach prace będą drukowane w trybie CMYK w jednej z dwóch maszyn hybrydowych, znajdujących się w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy – Digital One lub Digital Series.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa spotka się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Europy, w tym z Polski. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, który może stać się swego rodzaju „przepustką” do zaistnienia na dynamicznie rozwijającym się rynku projektowania i produkcji opakowań oraz etykiet w technologii wąskowstęgowej – podsumowuje Lena Chmielewska.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejna nagroda dla Grupy Essilor Polska
Justyna Skrzypek, Country Marketing Director Poland & Baltics w Grupie Essilor Polska otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii zdrowie/farmacja. Nagrody przyznawane były w trakcie trwającego w dniach 4-5 grudnia Marketing & Sales Executive Summit 2018 – corocznego spotkania przedstawicieli sektora marketingu, sprzedaży, rozwiązań i technologii je...
Dorota Natalia Haller najlepszą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Consumer Business Group Polska otrzymała nagrodę Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2018. Jest to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, organizowany od ośmiu lat przez Mediarun.com.
Rusza konkurs na logotyp dla filmu fabularnego „Prawdziwe życie aniołów
Barton FILM – producent filmu PRAWDZIWE ŻYCIE ANIOŁÓW - ogłasza jednoetapowy konkurs na projekt logotypu promującego film. Przyjmowanie zgłoszeń trwa od  10  grudnia  2018 roku do  14 stycznia 2019 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi do 23 stycznia 2019 roku na profilu Facebook filmu.
X edycja
Rusza jubileuszowa edycja plebiscytu "Świeć się z Energą" w którym po raz 10. wybieramy najpiękniej świątecznie przystrojone miasta w Polsce i pomagamy charytatywnie. Na zwycięskie miasta czekają nagrody o wartości 200 000 zł, które trafią do potrzebujących.
Fotograficy o wpływie Sony World Photography Awards na ich kariery
4 grudnia 2018 r. — Już tylko miesiąc pozostał na nadsyłanie zdjęć do kategorii profesjonalnych, otwartych i młodzieżowych 12. edycji prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards, adresowanego do fotografów z całego świata. Uczestnictwo jest bezpłatne, a prace można zgłaszać na stronie
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone