logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy ogłasza konkurs dla studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem

   07.06.2018, przeczytano 1502 razy
ilustracjastrzałka

Firma Mark Andy organizuje konkurs designerski – 2018 Mark Andy Student Awards – skierowany do studentów uczelni z Europy, kształcących się na kierunkach poligrafii oraz projektowania graficznego. Jego celem jest wyłonienie najlepszego projektu opakowania giętkiego i etykiety, zrealizowanych w technikach – odpowiednio – fleksograficznej i cyfrowej/hybrydowej. Zwycięskie prace będą drukowane „na żywo” w trakcie wrześniowych Dni Otwartych Mark Andy w Warszawie, a następnie zostaną zaprezentowane na stoisku firmy podczas targów Labelexpo Americas w Chicago. Termin przesyłania zgłoszeń upływa 15 lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-oglasza-konkurs-dla-studentow-kierunkow-zwiazanych-z-poligrafia-i-projektowaniem--,36784,artykul.html

- Organizowany przez nas po raz pierwszy konkurs dla projektantów opakowań i etykiet to  kolejna inicjatywa Mark Andy skierowana do studentów kształcących się na kierunkach związanych z branżą poligraficzną i designerską – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland. – Kolejne działania w tym zakresie zapowiadaliśmy podczas niedawnych warsztatów dla studentów i konkurs jest jednym z nich.

Jest on skierowany do wszystkich osób z Europy, studiujących (dziennie bądź zaocznie) kierunki takie jak poligrafia, papiernictwo, opakowania, sztuki piękne czy projektowanie graficzne. Osoby nagrodzone zostaną zaproszone (na koszt organizatora konkursu) do udziału w warszawskich Dniach Otwartych Mark Andy w dniach 11-13 września br., a ich prace zostaną wydrukowane w trakcie specjalnych pokazów towarzyszących temu wydarzeniu. Próbki z udziałem zwycięskich projektów znajdą się także na stoisku firmy podczas odbywających się w dniach 25-28 września targów Labelexpo Americas w Chicago.

ilustracjastrzałka

- Informacja na temat rozstrzygnięcia konkursu i nagrodzonych w nim osób znajdzie się też w mediach branżowych – dodaje Lena Chmielewska. – Mamy nadzieję, że w ten sposób najlepsze ze zgłoszonych projektów zostaną odpowiednio rozpropagowane i – jak wierzymy – dostrzeżone przez przedstawicieli firm działających w branży opakowań i etykiet.

Pierwsza z kategorii konkursowych zakłada stworzenie opakowania giętkiego z myślą o wydrukowaniu go w technice fleksograficznej. Studenci mogą wybrać jeden z proponowanych przez Mark Andy projektów: opakowania na kawę, makaron lub musli. Zwycięska praca zostanie wydrukowana w trybie CMYK w maszynie fleksograficznej Performance Series P7 z użyciem 12-mikronowej folii PET o szerokości 360 mm.

W drugiej kategorii – dedykowanej hybrydowemu drukowi cyfrowemu – należy zaprojektować etykietę na piwo, dżem lub wino. Jeżeli zwycięską okaże się ostatnia z wymienionych, zostanie ona wydrukowana na samoprzylepnym, białym papierze strukturalnym (docelowy format etykiety to 95 x 90 mm). W przypadku, gdy jury konkursowe wskaże jako najlepszy projekt etykiety na piwo bądź dżem, zostanie ona wydrukowana (w docelowym formacie 144 x 70 mm) na samoprzylepnym białym papierze oraz wytłoczona folią na zimno (srebrną lub złotą). W obu przypadkach prace będą drukowane w trybie CMYK w jednej z dwóch maszyn hybrydowych, znajdujących się w warszawskim centrum demonstracyjnym Mark Andy – Digital One lub Digital Series.

ilustracjastrzałka

- Mamy nadzieję, że nasza inicjatywa spotka się z dużym zainteresowaniem studentów z całej Europy, w tym z Polski. Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, który może stać się swego rodzaju „przepustką” do zaistnienia na dynamicznie rozwijającym się rynku projektowania i produkcji opakowań oraz etykiet w technologii wąskowstęgowej – podsumowuje Lena Chmielewska.

  • Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764