logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy po raz kolejny wspiera studentów – staż w polskim oddziale firmy

  PR 22.09.2021, przeczytano 496 razy

Firma Mark Andy, podejmująca od lat różnego rodzaju działania na rzecz szerzenia wiedzy wśród uczniów i studentów, zaproponowała w tym roku po raz pierwszy staż w swojej firmie. Odbył go – poznając wszystkie obszary działania Mark Andy Poland – jeden ze studentów Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-po-raz-kolejny-wspiera-studentow-%E2%80%93-staz-w-polskim-oddziale-firmy,393087,artykul.html

Miesięczny, odpłatny staż to kolejna propozycja – po warsztatach, szkoleniach, webinariach, zaproszeniach na Dni Otwarte oraz konkursie – jaką firma Mark Andy przygotowała z myślą o studentach kierunków o profilu poligraficznym. Tego rodzaju inicjatywa była pierwszą ze strony tego dostawcy i – jak podkreśla Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy – jedną z nielicznych w branży poligraficznej:

- Mając kontakt ze studentami od wielu lat – mówi – jesteśmy świadomi, że potrzebują oni wiedzy dotyczącej nowych rozwiązań i technologii. Często w rozmowach z nami narzekają na poziom nauczania, który odstaje od obecnej rzeczywistości branży poligraficznej. Dlatego zależy na tym, aby w jak największym stopniu i w możliwie atrakcyjnej formie przekazywać im wiedzę. Tym razem zaproponowaliśmy płatny staż dla jednego z nich.

Trwał on miesiąc i przez ten czas odbywający go student mógł poznać pracę każdego z działów firmy – od marketingu, poprzez sprzedaż, centrum demonstracyjne, serwis, przygotowanie zleceń do druku.

- Student nie tylko obserwował naszą pracę, ale również staraliśmy się angażować go do wybranych działań – podkreśla Chmielewska-Bontron. - Miał między innymi wykonać kilka projektów etykiet, z którym to zadaniem dobrze sobie poradził. Generalnie, staraliśmy się tak zagospodarować jego czas pobytu w naszej firmie, by przekazać mu jak największą dawkę wiedzy o technologii, maszynach jakie posiadamy w swojej ofercie, a także o trendach rynkowych i możliwościach pracy w branżach związanych z drukowaniem etykiet.

Jak dodaje Lena Chmielewska-Bontron, działania skierowane do uczniów szkół oraz studentów uczelni poligraficznych są wśród priorytetów firmy Mark Andy:

- Zależy nam na przekazywaniu wiedzy przedstawicielom młodego pokolenia, której często nie mogą pozyskać w swoich szkołach i uczelniach. Skostniałe programy nauczania, a często również brak entuzjazmu wykładowców powoduje, że poziom studentów wydziałów poligraficznych z roku na rok spada. Dlatego możliwość zaprezentowania naszych maszyn w pracy „na żywo”, kolejnych etapów przygotowania zlecenia do druku wydaje nam się nie tylko potrzebna, ale także – z perspektywy studentów i uczniów – interesująca. Jesteśmy przekonani, że zainicjowany w tym roku staż nie tylko może dostarczyć wiedzy studentom, ale przede wszystkim mogą oni poznać bliżej rynek i jego potrzeby, co z kolei może w przyszłości przełożyć się na ich wybory zawodowe. Z pewnością nie zrezygnujemy więc z tego rodzaju działań na rzecz młodego pokolenia – mówi Lena Chmielewska-Bontron.  

Już dziś firma zapowiada m.in. kontynuację konkursu Mark An­dy Stu­dent Awards dla studentów, jaki po raz pierwszy zorganizowała trzy lata temu. Dotyczy on wykonania projektu w jednej z podawanej wcześniej przez organizatora kategorii – może to być etykieta lub opakowanie.

- W tym roku zdecydowaliśmy się na jego międzynarodową edycję – mówi Lena Chmielewska-Bontron - co oznacza, że zgłosić się będą mogli do niego studenci z całego świata. Jest on skie­ro­wa­ny do wszyst­kich osób studiu­jących (dzien­nie bądź za­ocz­nie) kie­run­ki ta­kie jak po­li­gra­fia, pa­pier­nic­two, opako­wa­nia, sztu­ki pi­ęk­ne czy pro­jek­to­wa­nie gra­ficz­ne. Podobnie jak poprzednio, dla zwycięzców przygotowujemy atrakcyjne nagrody. Mamy też nadzieję, że podobnie jak inne nasze inicjatywy – również ta może stać się dla młodych ludzi możliwością zaistnie­nia na dy­na­micz­nie roz­wi­ja­jącym się ryn­ku pro­jek­to­wa­nia i pro­duk­cji opakowań oraz ety­kiet w tech­no­lo­gii wąskow­stęgo­wej­.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764